Koppla in dimbakljus xc60

LkpgDennis
27 mars 2015 · 16 Inlägg

Hejsan skulle behöva hjälp med att koppla in så båda dimbakljus på min xc60.
Nån som har gjort eller kan hjälpa mig hur jag ska göra? Mvh Dennis

spokenratt
28 mars 2015 · 3 860 Inlägg

Ursäkta om jag fattar trögt... men dimbakljus.. du har inget men vill ha eller? Brukar väl vara standard med dimbakljus?!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Christian S
28 mars 2015 · 4 816 Inlägg

spokenratt skrev:
Ursäkta om jag fattar trögt... men dimbakljus.. du har inget men vill ha eller? Brukar väl vara standard med dimbakljus?!

på ena sidan ja men ts verkar vilja att det lyser på båda

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
H3dlund Med lem
28 mars 2015 · 1 127 Inlägg

Hört talas om folk som gjort detta tidigare, min största fråga är varför?! Det är ju inget du ska åka runt med hela tiden..

Det är ju ganska bra att man uppfattar det som dimljus och inte bromsljus.

zzr94092
28 mars 2015 · 4 385 Inlägg

TS kanske menar att han ska ha vanligt bakljus i dimljusen?

LkpgDennis
28 mars 2015 · 16 Inlägg

Alltså jag menar så båda lyser samtidigt! Sen så ska jag ha dem som vanliga bakljus istället!

Djo
28 mars 2015 · 10 157 Inlägg

Dimbakljusen sitter väl i stöten på xc60 ? varför skulle du vilja ha lyset där nere för ?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
LkpgDennis
28 mars 2015 · 16 Inlägg

För jag tkr det ser bra ut smile

Djo
28 mars 2015 · 10 157 Inlägg

LkpgDennis skrev:
För jag tkr det ser bra ut smile

Du ska alltså ta bort vanliga lyset och använda dimljusen som positions lysen bak ? eller ska du ha både och ?

Bara så du vet är detta ej lagligt och kommer ej gå att besiktiga med problem med polis kan du säkert också få.

Men vist det är bara riva av stöten och börja dra kablar (felkoder kommer det säkert bli)

dra kablar från den sidan det är lyse i till den andra sidan och koppla in lampa och alt där.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang