Kille i norrort som pysslade med S2

coupe666
22 juni 2015 · 7 Inlägg

Tjo jag köpte ett ABY block, spm h-profil stakar, JE-kolvar och lite annat som suttit i en S2a som jag skulle ha i min S4a ungefär nov-dec -13 utav en kille som har/hade garageplats i någon av förortena norr om stockholm, minns inte vilken.
garaget var i ett parkeringsgarage typ 2 våningar under marken med massa andra platser där också.
han hade då en mörk s60 2.5T eller 2.4t steg3 chippad med r däck på som lekbil men hade förut haft en eller fler Audi S2or och samlat på sig en massa grejer tex det jag köpte av honom.
Han var bilmek och liknade Joel Kinnaman i Falk filmerna hade en dotter som då var ca 4-5 år.

Anledningen till att jag skulle vilja få tag på honom är att han hade en portad 7A topp preppad för ca 550hp låg också som jag då inte hade råd med men de vore kul om han hade den kvar för jag är på jakt efter en sån nu:)

Ursäkta stavning och styckeindelnig men hoppas nån vet vem jag menar:)

Audi S4 (1992)
coupe666
23 juni 2015 · 7 Inlägg

Är 99% säker på att s60n va mörkblå, de är inte helt säkert att det var en norrort för jag är skitdålig på Stockholm. Han var i ungefär samma ålder som mig ca 26-30 och sjukligt trevlig :-)

Audi S4 (1992)
coupe666
23 juni 2015 · 7 Inlägg

Jag pratade nyss med min kompis 71camaro här på forumet som var med när jag köpte motordelarna och han sa att killen heter Johan och garaget låg i Kista.

Audi S4 (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang