Omdöme maskinobil Ludvika

jallamekk
19 januari 2017 · 9 Inlägg

Ludvika bil & maskin et mer useriøst "bilverksted" Klare man ikke finne ! Jeg snakker av erfaring .
Jeg advarer alle mot å Kjøpe så mye som en bult der i fra . Det er bare juks å bedrag alt som Marcus driver med. Jeg har hatt bilen min der på full overhaling/oppgradering av motor og gir , Jeg kom meg ikke hjem med bilen en gang etter bilen hadde vært på Ludvika bil &maskin, før girkassen sluttet å fungere!
Han skylder på at noen har fiklet med girkassen på bilen før, dem har kappet vekk styrepinnene sier han som unnskyldning for at han ikke har klart å montere girkasse riktig mot motor, Han har ikke klart å skru fast alle boltene som holder girkassen på plass mot motor . Styrepinnene er jo montert for å gjøre jobben med å bytte girkasse lettere , dem har ingen annen funksjon! det er ikke styrepinnene som avgjør om du
ikke klarere å montere bultene mot motor, Det er presis samme type girkasse som satt der før han byttet , den fungerte og den var montert riktig med alle bulter på plass ! Dette er bare noe av det som har skjedd etter at jeg har hatt bilen min der, det er masse andre ting som heller ikke fungerer , Speedometeret fungerer ikke mer, det lekker olje ut fra en slange til motor, han har byttet ut motorfesten mine som var av poly mot vanlige fester for å nevne noe. Den personen kan man ikke stole på, han står å lyver deg rett i øynene uten å blunke, han har over hodet ingen samvittighet , han følger ingen regler eller lover , han har sine egne regler og lover, han gir totalt F i hva som skjer med ting du har kjøpt/reparert av han , når han har fått pengen så er det ikke lenger hans problem . Karakter 0 fra meg , Hold dere lang unna alt som har med Ludvika Bil & maskin og gjøre , vis dere er ute etter deler/Overhaling/rep osv

Goffen Administratör
19 januari 2017 · 2 974 Inlägg

Den här tråden spårade ur fort !

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang