Behöver bild på en mamma som ammar i baksätet.

naak2803
18 september 2015 · 346 Inlägg

Hej,

Håller på med ett projektarbete som handlar om trafiksäkerhet.
För detta skulle jag behöva några bilder på en mamma i baksätet som ammar från några olika vinklar.

– Mamman ska ha på sig bältet, barn ska då ligga i famnen ovanför bältet och bli ammad.
– samma som ovan fast utan bältet.
– bilderna ska helst inte tas i garaget eller parker, då det ska då det ska reflektera över en helt vanlig bilfärd.

Har ingen stor budget för projektet, å andra sidan tar det inte långt tid alls för att ta dessa bilder.

Kan swisha över 5000 kr för besväret... till den som är villig...

Har nu fått bilden jag behövde...

Senast redigerat av naak2803 (7 oktober 2015)

Hamilton
19 september 2015 · 8 864 Inlägg

Så du menar att du betalar 50kr för att någon ska ta bilderna och du sedan får rätten att publicera dom?
Finns nog inte på kartan att du hittar någon fotograf eller modell som ställer upp på dom vilkoren men lycka till i alla fall.

Fotograf på tierpidag.se
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
19 september 2015 · 14 039 Inlägg

naak2803 skrev:
Hej,

Håller på med ett projektarbete som handlar om trafiksäkerhet.
För detta skulle jag behöva några bilder på en mamma i baksätet som ammar från några olika vinklar.

– Mamman ska ha på sig bältet, barn ska då ligga i famnen ovanför bältet och bli ammad.
– samma som ovan fast utan bältet.
– bilderna ska helst inte tas i garaget eller parker, då det ska då det ska reflektera över en helt vanlig bilfärd.

Har ingen stor budget för projektet, å andra sidan tar det inte långt tid alls för att ta dessa bilder.

Kan swisha över 50 kr för besväret... till den som är villig...

Menar du att det ska vara bilder på obältade mammor och barn som är ute i trafiken och utsätter sig för livsfara för att du ska få bilder som du betalar 50 kr för? Näe, det får du nog titta dig i stjärnorna efter!!!! lol

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
RobiinK Rust Is Not A Crime
19 september 2015 · 1 215 Inlägg

Vettemannen skrev:

naak2803 skrev:
Hej,

Håller på med ett projektarbete som handlar om trafiksäkerhet.
För detta skulle jag behöva några bilder på en mamma i baksätet som ammar från några olika vinklar.

– Mamman ska ha på sig bältet, barn ska då ligga i famnen ovanför bältet och bli ammad.
– samma som ovan fast utan bältet.
– bilderna ska helst inte tas i garaget eller parker, då det ska då det ska reflektera över en helt vanlig bilfärd.

Har ingen stor budget för projektet, å andra sidan tar det inte långt tid alls för att ta dessa bilder.

Kan swisha över 50 kr för besväret... till den som är villig...

Menar du att det ska vara bilder på obältade mammor och barn som är ute i trafiken och utsätter sig för livsfara för att du ska få bilder som du betalar 50 kr för? Näe, det får du nog titta dig i stjärnorna efter!!!! lol

/Benny

hahaha så tänkte jag aldrig på det tongue men nu när du skrev det så framstå han ju som en riktig egoistisk id#ot

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)
Opel Kadett C "OldSparky" (1973)
Underdog
19 september 2015 · 170 Inlägg

Jag kan fixa bilderna. Dock kommer du få dom med mammans ansikte "blurrat" eller inte med alls på bilden(Av olika anledningar). Körningen kommer göras på avstängd väg. Vill du? Isåfall får du öka upp dom 50kr, för det täcker inte ens soppakostnaden big_smile

naak2803
19 september 2015 · 346 Inlägg

Bilen behöver absolut inte vara körandes! utan kan stå parkerad i t.ex. villaområde.

typ en sån bild, fast mer fokus på barnet än mamman.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/08/03/article-2714636-20378A6100000578-114_634x632.jpg

Senast redigerat av naak2803 (19 september 2015)

jonTe
22 september 2015 · 5 710 Inlägg

Hmm....denna tråd/förfrågan är jäkligt "på gränsen".
Låter den vara så länge.

//Moderatorn

MVH Jonas
..............
matteeee Ingen himmel är så blå som min
1 oktober 2015 · 2 972 Inlägg

Något säger mig att det är olagligt att köra bil när någon ammar i densamma samtidigt. Oavsett om mamman har bälte eller ej.
Föraren har ansvar för att alla barn under 15 år sitter bältade och säkert. Det gör inte ett ammande barn.

Dina bilder blir således både missvisande och onödiga.

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
naak2803
1 oktober 2015 · 346 Inlägg

naak2803 skrev:

matteeee skrev:
Något säger mig att det är olagligt att köra bil när någon ammar i densamma samtidigt. Oavsett om mamman har bälte eller ej.
Föraren har ansvar för att alla barn under 15 år sitter bältade och säkert. Det gör inte ett ammande barn.

Dina bilder blir således både missvisande och onödiga.

Det är ju det som är poängen! Du har som helst ingen aning om dessa är missvisande eller onödiga.

Med din logik så skulle det alltså vara missvisande och onödigt, med bilder i körkortsboken där de tex visar hur du INTE ska utföra en vänstersväng?!

DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
1 oktober 2015 · 3 730 Inlägg

Exakt vad ska du använda bilderna till? Låter helt skruvat

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
matteeee Ingen himmel är så blå som min
1 oktober 2015 · 2 972 Inlägg

naak2803 skrev:

naak2803 skrev:

matteeee skrev:
Något säger mig att det är olagligt att köra bil när någon ammar i densamma samtidigt. Oavsett om mamman har bälte eller ej.
Föraren har ansvar för att alla barn under 15 år sitter bältade och säkert. Det gör inte ett ammande barn.

Dina bilder blir således både missvisande och onödiga.

Det är ju det som är poängen! Du har som helst ingen aning om dessa är missvisande eller onödiga.

Med din logik så skulle det alltså vara missvisande och onödigt, med bilder i körkortsboken där de tex visar hur du INTE ska utföra en vänstersväng?!

Ja, det tycker jag definitivt att det är också. Många människor (för att inte säga de flesta) har extremt mycket lättare för att minnas bilder än text. Att då ta en bild på ett felaktigt beteende och skriva en text att det är fel öppnar för feltolkningar.

Men du gör ju som du vill... Lycka till med att fota ammande mammor för 50 spänn. Min fru ammar vår 2-månaders bebis nu, men jag väljer att inte ens fråga henne.

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
jetta16v
1 oktober 2015 · 1 534 Inlägg

jonTe skrev:
Hmm....denna tråd/förfrågan är jäkligt "på gränsen".
Låter den vara så länge.

//Moderatorn

Snälla lås.
Snacka om pinsam tråd.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 oktober 2015 · 14 039 Inlägg

jetta16v skrev:

jonTe skrev:
Hmm....denna tråd/förfrågan är jäkligt "på gränsen".
Låter den vara så länge.

//Moderatorn

Snälla lås.
Snacka om pinsam tråd.

Är beredd att hålla med.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Squidspeed #GoodToBeBad
1 oktober 2015 · 856 Inlägg

Kika gärna in hans andra trådar, en trevlig kväll utlovas! big_smile

Inget fel på denna tråd, klassisk Naak-tråd. Garaget behöver sina troll.. smile

SimonT Egen
1 oktober 2015 · 277 Inlägg

Vilken dåre, nog för det handlar om ett barn som äter men 50spänn för bild ä(er) på mamman som kan av mottagare användas hur fn som helst. Nä tack...
Låter som nån konstig perversion

jetta16v
1 oktober 2015 · 1 534 Inlägg

Alltså inte ens för en röding låter det vettigt.
Vilken sjuk snubbe.

Squidspeed #GoodToBeBad
2 oktober 2015 · 856 Inlägg

jetta16v skrev:
Alltså inte ens för en röding låter det vettigt.
Vilken sjuk snubbe.

True.

matteeee Ingen himmel är så blå som min
2 oktober 2015 · 2 972 Inlägg

Squidspeed skrev:
Kika gärna in hans andra trådar, en trevlig kväll utlovas! big_smile

Inget fel på denna tråd, klassisk Naak-tråd. Garaget behöver sina troll.. smile

Haha, roooligt smile (Tyvärr blev det en fredagmorgon istället, men det går ju lika bra)

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang