Styling honda accord.

robin__87
25 oktober 2015 · 184 Inlägg

Efter  att ha köpt en ny bil som jag egentligen inte  var ute  efter  så tänkte  jag hotta upp den lite  för att det ska kännas  bättre. Ska köpa  fälgar  till våren / sommaren o vill lackera om den i någon  ball färg o ett bodykit. Men är  dyrt.  Så det jag undrar  är om någon  vet hur jag kan hotta upp den lite så att den blir snyggare?

Hampusjansone30
5 november 2015 · 148 Inlägg

Stance it! Det som gäller på Japanska bilar wink

EDIT: Fälgarna gör bilen, sattsa på ett par riktigt schyssta fälgar tillsammans med rätt "rideheight" !

http://i67.tinypic.com/2qkmex3.jpg

Senast redigerat av Hampusjansone30 (5 november 2015)

Some do drugs, others pop bottles, we solve our problems with wide open throttles
BMW E30 M50 "Elenore" (1989)
robin__87
5 november 2015 · 184 Inlägg

Vad är det om  man får fråga?  O jo letar fälgar.  O ska köpa  17 e 18 tum.

NIzmO Ollikkala Racing
5 november 2015 · 1 724 Inlägg

Att sänka ganska mkt och sen ha fälgarna nära skärmkanterna så det blir tight, gör att de flesta bilen lyfter en hel del i utséendet men kan förstöra bruksegenskaperna också.

Har själv "stylat" min Accord med sänkning, vindavvisare, takvinge och smådetaljer.
Känner mig ganska nöjd för att vara bruksbil men har ju även en Type-S då som har lite annorlunda bodykit från fabrik.

- Time Attack -
Nissan Cherry "Turbo JDM" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
robin__87
5 november 2015 · 184 Inlägg

Ok tack  då vet jag.  Kan inte  så mycket  om bilar  tyvärr  som jag vill sad Men det vore snyggt smile får kolla upp det.

robin__87
5 november 2015 · 184 Inlägg

Ok ska kolla  in den smile Spana gärna in min  också smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang