Vad finns det för 4x4 stora kombibilar 2012-2014 för 250-350000?

Sushikocken Sleeper
10 november 2015 · 3 084 Inlägg

Tar emot lite att säga det men Volvo V70 är nog bäst bil för pengarna idag. Enda nackdelen är att den är jävligt mainstream, personligen så tycker jag den är snyggare än de flesta av vags diton. Dock leder dagens generation Mercedes ligan med fulast design. Btw BMW är ju också rätt tråkiga och "Ocleana" med bucklor på huven om det förstås inte sitter ett M därbak, men då är vi ju i annan liga. Håller med om att komforten i nya subarus/nissan inte är någon höjdare kanske är bättre komfort om man är pygmee vad vet jag.
Personligen funderar jag på en dodge ram.

Senast redigerat av Sushikocken (10 november 2015)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
krakus
11 november 2015 · 360 Inlägg

Bilmärken som:
Citroen,
Peugeot,
Ford,
Fiat,
Kia,
Hyundai,
Skoda,
Passat

Skulle min fru inte sätta sig i. Lite gammaldags och ... "Snobb?"

MB, Audi, BMW, SUBARU KLINGAR FINT.

Volvo mer neutralt. Men det har vi redan haft.

koka
11 november 2015 · 629 Inlägg

De låter som här hemma :-)
Sen när man förklarar vad priset för att serva/reparera samt skatt/försäkring är,  så tänds en liten lampa ovanför huvudet ibland tongue

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
fredda_king Fotograf
11 november 2015 · 1 319 Inlägg

Sushikocken skrev:
Tar emot lite att säga det men Volvo V70 är nog bäst bil för pengarna idag. Enda nackdelen är att den är jävligt mainstream, personligen så tycker jag den är snyggare än de flesta av vags diton. Dock leder dagens generation Mercedes ligan med fulast design. Btw BMW är ju också rätt tråkiga och "Ocleana" med bucklor på huven om det förstås inte sitter ett M därbak, men då är vi ju i annan liga. Håller med om att komforten i nya subarus/nissan inte är någon höjdare kanske är bättre komfort om man är pygmee vad vet jag.
Personligen funderar jag på en dodge ram.

dodge ram är fina bilar. haft en själv ångrar att man sålt den. bästa bilen för alla ändamål.

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
11 november 2015 · 14 039 Inlägg

fredda_king skrev:

Sushikocken skrev:
Tar emot lite att säga det men Volvo V70 är nog bäst bil för pengarna idag. Enda nackdelen är att den är jävligt mainstream, personligen så tycker jag den är snyggare än de flesta av vags diton. Dock leder dagens generation Mercedes ligan med fulast design. Btw BMW är ju också rätt tråkiga och "Ocleana" med bucklor på huven om det förstås inte sitter ett M därbak, men då är vi ju i annan liga. Håller med om att komforten i nya subarus/nissan inte är någon höjdare kanske är bättre komfort om man är pygmee vad vet jag.
Personligen funderar jag på en dodge ram.

dodge ram är fina bilar. haft en själv ångrar att man sålt den. bästa bilen för alla ändamål.

Ja, eller en Suburban eller Tahoe!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Evildan
11 november 2015 ·

Vettemannen skrev:

fredda_king skrev:

Sushikocken skrev:
Tar emot lite att säga det men Volvo V70 är nog bäst bil för pengarna idag. Enda nackdelen är att den är jävligt mainstream, personligen så tycker jag den är snyggare än de flesta av vags diton. Dock leder dagens generation Mercedes ligan med fulast design. Btw BMW är ju också rätt tråkiga och "Ocleana" med bucklor på huven om det förstås inte sitter ett M därbak, men då är vi ju i annan liga. Håller med om att komforten i nya subarus/nissan inte är någon höjdare kanske är bättre komfort om man är pygmee vad vet jag.
Personligen funderar jag på en dodge ram.

dodge ram är fina bilar. haft en själv ångrar att man sålt den. bästa bilen för alla ändamål.

Ja, eller en Suburban eller Tahoe!!!

/Benny

Blazer K5...eller Land Cruiser J40 såklart. Faller lätt på årsmodellskravet sad .

IceEyes Varningar: För många..
11 november 2015 · 2 552 Inlägg

krakus skrev:
Bilmärken som:
Citroen,
Peugeot,
Ford,
Fiat,
Kia,
Hyundai,
Skoda,
Passat

Skulle min fru inte sätta sig i. Lite gammaldags och ... "Snobb?"

MB, Audi, BMW, SUBARU KLINGAR FINT.

Volvo mer neutralt. Men det har vi redan haft.

Fast Passat är ju inte ett märke, utan en modell smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
krakus
22 november 2015 · 360 Inlägg

Det verkar att det blir ingen av ovannämnda bilar. En MB C G180 KOMBI 2009-2011. Tyvärr. Banken har talat 😉

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang