Gokart Hällabrottet ?

Power-krille
10 januari 2016 · 672 Inlägg

McNolton skrev:

Power-krille skrev:

McNolton skrev:
Jag var förbi en sväng och titta, var ganska mycket folk..... under hur tjock isen är, om en kanske vågar sig ut med bilen när det kört klart

iofs stod det klart och tydligt, INGA BILAR! banan blir förstörd då!

Jag förstår att det inte är skärt och blanda bilar och gokart på samma banna.... men inte vad det skulle ha för betydelse om man kör efter det klara och hur det skulle kunna första banna


Det är lite surt att det inte är någon som som plogar och sopar på mer vatten regelbundet som det gjorde för
har många roliga minen från sönderhavet när jag var ung

om det var någon som gjorde det så skulle det lösa problemet med att ha någon stans och åka där man får buss köra

denne någon! vet ju inte vem det är, men kanske denne någon vill ha lite hjälp och stöd, att det blir roligare för denne någon att ordna bana till bilar också!
och jag är helt säker på att, om de körintresserade samlar ihop sig och bidrar med nåt så löser det sig smile

"Väx inte upp! det är en fälla"
McNolton
10 januari 2016 · 54 Inlägg

Power-krille skrev:

McNolton skrev:

Power-krille skrev:
iofs stod det klart och tydligt, INGA BILAR! banan blir förstörd då!

Jag förstår att det inte är skärt och blanda bilar och gokart på samma banna.... men inte vad det skulle ha för betydelse om man kör efter det klara och hur det skulle kunna första banna


Det är lite surt att det inte är någon som som plogar och sopar på mer vatten regelbundet som det gjorde för
har många roliga minen från sönderhavet när jag var ung

om det var någon som gjorde det så skulle det lösa problemet med att ha någon stans och åka där man får buss köra

denne någon! vet ju inte vem det är, men kanske denne någon vill ha lite hjälp och stöd, att det blir roligare för denne någon att ordna bana till bilar också!
och jag är helt säker på att, om de körintresserade samlar ihop sig och bidrar med nåt så löser det sig smile

bidra gärna med slant om jag kan få tag på den där någon smile

var finns det någon formrum så kan läsas tala med folket som ni får info i från ??

Senast redigerat av McNolton (10 januari 2016)

Power-krille
10 januari 2016 · 672 Inlägg

McNolton skrev:

Power-krille skrev:

McNolton skrev:

Jag förstår att det inte är skärt och blanda bilar och gokart på samma banna.... men inte vad det skulle ha för betydelse om man kör efter det klara och hur det skulle kunna första banna


Det är lite surt att det inte är någon som som plogar och sopar på mer vatten regelbundet som det gjorde för
har många roliga minen från sönderhavet när jag var ung

om det var någon som gjorde det så skulle det lösa problemet med att ha någon stans och åka där man får buss köra

denne någon! vet ju inte vem det är, men kanske denne någon vill ha lite hjälp och stöd, att det blir roligare för denne någon att ordna bana till bilar också!
och jag är helt säker på att, om de körintresserade samlar ihop sig och bidrar med nåt så löser det sig smile

bidra gärna med slant om jag kan få tag på den där någon smile

var finns det någon formrum så kan läsas tala med folket som ni får info i från ??

ja du får nog sticka ner till banan och kolla av, denne någon häckar nog inte på detta forum

"Väx inte upp! det är en fälla"
LGTLR
11 januari 2016 · 12 Inlägg

Vad hade ni för namn på FB ni kartingåkare på Söderhavet ?
Försökte hitta lite om och när ni kör osv.

Sökte på Kumla Karting men får ingen FB träff.

Länk kanske någon.

//LG

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang