Håll er undan från styling4u!!

Blyson
15 december 2015 · 15 Inlägg

Hej! Tänkte bara varna er andra att inte beställa något från detta jävla skit företag! Jag beställde 4 grejer som kostade 1600kr den 23 oktober och de har ännu inte kommit. Dessutom har jag skickat 6 mejl nu som jag inte fått något svar på ett enda. På deras hemsida som är väldigt uppdaterad och snygg värkar de som att de är ett seriöst företag, men där står de att man kan chatta med deras live support men efter som den ALDRIG är online får man skicka mejl och de svarar dom ju inte på häller! Man kan inte ringa till som häller för dom lämnar inte ut nått telefonnummer där man kan ringa till dom...

Har kollat runt lite och enligt eniro så är de bara en anställd.
( http://gulasidorna.eniro.se/f/styling4u … b:14536095 )

Så de är förmodligen nån jävla snorunge som agerar mellan hand åt nått utländskt företag som han beställer delarna ifrån och varför de tar sån tid... Känner mig lurad så jag hoppas ni tar lärdom av mitt misstag och inte blir blåsta på pengar av detta företag!

SimonT Egen
15 december 2015 · 277 Inlägg

3 befattningshavare och en anställd utöver dem.

Så 4 är dom iallafall, men ja, det har varit lite tillochfrån med styling4u
Själv fick ja mena grejer snabbt å lätt men hade en kompis som inte fick sina alls å de tog bra lång tld innan han fick pengarna tillbaka

CC72
15 december 2015 · 1 661 Inlägg

En ljusglimt i mörkret kan vara att med tanke på vad dom säljer så är dom i en utdöende bransch.

Celeron
15 december 2015 · 1 322 Inlägg

företaget har en anmärkning hos kronofogden, så det kanske är mycket å göra där nu, så kanske därför det tagit tid. det är ingen "snorunge" som sitter som ledarmot iaf. en 29årig man.

företaget har 2 registerade nummer : 
072-370 60 05
021-440 99 94

Senast redigerat av Celeron (15 december 2015)

Kolla gärna in mitt 945 projekt!
Volvo 945aaah!
zleepy Trucker
15 december 2015 · 1 391 Inlägg

Lite siffror, minus är aldrig bra... kanske därför?

Omsättning:  2 555   
Rörelseresultat:  -49
Årets resultat:  -128

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
CC72
15 december 2015 · 1 661 Inlägg

Minus 128 tusen är iofs inte så farligt och kan ha andra anledningar än just bara "minus".

zleepy Trucker
15 december 2015 · 1 391 Inlägg

CC72 skrev:
Minus 128 tusen är iofs inte så farligt och kan ha andra anledningar än just bara "minus".

Ja självklart, men minus senaste tre åren, samt anmärkning hos KF.. men självklart, allt kan ha sina anledningar..
dock tråkigt när man beställer saker och det varken kommer, man får inte tag på företaget, samt svårt och få pengar tillbaka...

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
rcy
15 december 2015 · 1 705 Inlägg

Celeron skrev:
företaget har en anmärkning hos kronofogden, så det kanske är mycket å göra där nu, så kanske därför det tagit tid. det är ingen "snorunge" som sitter som ledarmot iaf. en 29årig man.

Snorunge behöver inte ha med åldern att göra, det finns snorungar som är 40+ och fortfarande inte fattat nåt.
Det är ungefär som "fjortis", det betyder inte alls att dom är fjorton.

Fjortis eller snorunge är inte en ålder, det är en livsstil.

Senast redigerat av rcy (15 december 2015)

Audi A6 Allroad "biitörbo fyrrhjula" (2002)
Saab 9-3 "svarten" (2004)
BMW 325i "isbilen" (1992)
Soulman
15 december 2015 · 1 271 Inlägg

Jag hade en beef med ett annat nätföretag som verkar i Sverige. Stängd online chat, svarade inte på mejl, utebliven leverans,  inga officiella telefonnummer.
Gjorde det vanliga, kollade att företaget var verksamt vilka som driver det. Fick fram några namn och började leta telefonnummer. Nådde till slut någons föräldrar. De var förfärade över mitt snokade men ungefär 1 minut senare blev jag uppringd av han som drev butiken. Plattade till honom också och sa att jag vet var han bor, var hans business finns och jag ska ha mina grejer NU eller så ser jag till att stänga ner skiten och personligen hämtar tillbaka mina pengarna.

Som av en händelse kom plötsligt ett leveransbesked och kompensation och slutligen det jag beställt. Gjorde samma sak nyligen där jag köpte en tjänst genom Lets Deal som aldrig levererades. Killen som drev det var tyvärr inte hemma när jag ringde på dörren, men pengarna kom tillbaka omgående på kontot.

Ta ingen skit säger jag bara....

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
Soulman
15 december 2015 · 1 271 Inlägg

rcy skrev:

Celeron skrev:
företaget har en anmärkning hos kronofogden, så det kanske är mycket å göra där nu, så kanske därför det tagit tid. det är ingen "snorunge" som sitter som ledarmot iaf. en 29årig man.

Snorunge behöver inte ha med åldern att göra, det finns snorungar som är 40+ och fortfarande inte fattat nåt.
Det är ungefär som "fjortis", det betyder inte alls att dom är fjorton.

Fjortis eller snorunge är inte en ålder, det är en livsstil.

Helt riktigt. Bara för att man är myndig eller i vuxen ålder innebär det inte att man är mentalt mogen.

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang