Avtagbar solfilm

Low
22 januari 2016 · 3 311 Inlägg

L_Holmberg skrev:

TimeJudge skrev:
Tjena.
Jag hade soyafilm på min 855 som finns på min sida och jag får säga att den va skit lätt att sätta dit blev bra resultat oxå. hade den på fram dörrarna tills jag blev stoppad och då va det bara att ta bort den sen när jag kom hem igen så satte jag upp den igen.

Satt det bra utan bubblor o så oxå? Avtagbar solfilm kanske inte spelar så stor roll men färdigskuren film vore fint tongue

Soya film och Biltemas känns exakt lika. Nästan säker att dem köper från samma ställe till o med.

TimeJudge
22 januari 2016 · 183 Inlägg

L_Holmberg skrev:

TimeJudge skrev:
Tjena.
Jag hade soyafilm på min 855 som finns på min sida och jag får säga att den va skit lätt att sätta dit blev bra resultat oxå. hade den på fram dörrarna tills jag blev stoppad och då va det bara att ta bort den sen när jag kom hem igen så satte jag upp den igen.

Satt det bra utan bubblor o så oxå? Avtagbar solfilm kanske inte spelar så stor roll men färdigskuren film vore fint tongue

Den satt väldigt bra utan bubblor visst tog det nån dag innan den blev klar i färgen men det beror på fukten bakom men så är det med all film.
Ja den var färdigskuren till 855 och passformen var bra.
Inga veck på bakrutan blev det..

Det är inte laddet som dödar.
L_Holmberg SafariTrucken
25 januari 2016 · 39 Inlägg

TimeJudge skrev:

L_Holmberg skrev:

TimeJudge skrev:
Tjena.
Jag hade soyafilm på min 855 som finns på min sida och jag får säga att den va skit lätt att sätta dit blev bra resultat oxå. hade den på fram dörrarna tills jag blev stoppad och då va det bara att ta bort den sen när jag kom hem igen så satte jag upp den igen.

Satt det bra utan bubblor o så oxå? Avtagbar solfilm kanske inte spelar så stor roll men färdigskuren film vore fint tongue

Den satt väldigt bra utan bubblor visst tog det nån dag innan den blev klar i färgen men det beror på fukten bakom men så är det med all film.
Ja den var färdigskuren till 855 och passformen var bra.
Inga veck på bakrutan blev det..

Låter skitbra! Beställt du härifrån -> www.soyafilm.se ?smile

Blacksmoke is not a crime, it's a lifestyle!
Volkswagen Passat 3B TDi "Knacken" (1998)
TimeJudge
25 januari 2016 · 183 Inlägg

Yepp det var från Soyafilm jag beställde


L_Holmberg skrev:

TimeJudge skrev:

L_Holmberg skrev:

Satt det bra utan bubblor o så oxå? Avtagbar solfilm kanske inte spelar så stor roll men färdigskuren film vore fint tongue

Den satt väldigt bra utan bubblor visst tog det nån dag innan den blev klar i färgen men det beror på fukten bakom men så är det med all film.
Ja den var färdigskuren till 855 och passformen var bra.
Inga veck på bakrutan blev det..

Låter skitbra! Beställt du härifrån -> www.soyafilm.se ?smile

Det är inte laddet som dödar.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang