Kringutrustning till kenwood dox 7029

Sonnback
19 januari 2016 · 502 Inlägg

Hej, jag har skaffat en kenwood dox 7029 dubbel din och har lite funderingar till kringutrustning på den.
Jag skulle vilja skaffa någon typ av adapter så jag kan få bluetooth till den, det finns ett USB uttag där bak sedan finns det kablar för ipod. Skulle vara guld värt att kunna köra spotify från mobilen utan sladd.

Det ska vara DVD på den men hur får jag till så man kan se på DVD på skärmen (fick ej med någon bruksanvisning) för jag antar att man ska kunna se på dvd eller är det bara att den kan läsa dvd filer? får ljud från en film iallafall.

Går det att koppla in tex google maps från mobilen och få upp navigationen på stereoskärmen?

Finns det några andra roliga/användbara saker att köpa till eller ladda ner till denna stereo, tex någon annan bakrund på skärmen eller annat roligt?

Mvh smile

Hammer8
20 januari 2016 · 7 Inlägg

Jag tänkte också passa på och sticka in en fråga. Det är så att jag sitter på en Kenwood kvt-526 dvd och jag undrar om det är några som har något eller några av dessa eller andra tillbehör till den, DVB-T mottagaren KTC-D500E, Navigationsmodulen KNA-G620T eller Bluetooth tillbehöret KCA-BT300 och vill bli av med dessa för en peng?

Eftersom stereon är lite äldre är det väldigt svårt att hitta dessa tillbehör överhuvudtaget någonstans, det enda jag lyckats hitta är "Bluetooth-grejen".

Tack på förhand
Mvh

Hammer8
31 januari 2016 · 7 Inlägg

Hammer8 skrev:
Jag tänkte också passa på och sticka in en fråga. Det är så att jag sitter på en Kenwood kvt-526 dvd och jag undrar om det är några som har något eller några av dessa eller andra tillbehör till den, DVB-T mottagaren KTC-D500E, Navigationsmodulen KNA-G620T eller Bluetooth tillbehöret KCA-BT300 och vill bli av med dessa för en peng?

Eftersom stereon är lite äldre är det väldigt svårt att hitta dessa tillbehör överhuvudtaget någonstans, det enda jag lyckats hitta är "Bluetooth-grejen".

Tack på förhand
Mvh

Tänkte kolla igen om det inte är någon som har något av detta hemma. Mycket intresserad av det..

Mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang