Vem vill tagga in på Sturup Raceway?

-Turbo-
12 mars 2016 · 12 Inlägg

Tjena allihopa ,
Gick in på Sturup Raceway och blev lite intreserad då det finns öppettider på väg den här månaden och tänkte fråga om någon vill tagga in en dag och njuta körningen av sin bil och banan med mig ?  Vill köra min Honda EP2 i en bana
Tänkte köra in i banan lör, den 19 mars, 9am – 12pm

Kom gärna upp med förslag om du har  big_smile

Trevlig helg wink

Senast redigerat av -Turbo- (12 mars 2016)

Saab 9-3 "The single one" (2007)
Honda Civic EP2 "EP2" (2004)
valle22 Smidd i rostigt stål
14 mars 2016 · 933 Inlägg

Om allt går som det skall kommer jag köra på lördag med min Manta B. Hoppas på bra väder denna lördag och lite bilsnack. Är det din första gång du kör på bana?

mvh
Valle

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***
-Turbo-
14 mars 2016 · 12 Inlägg

valle22 skrev:
Om allt går som det skall kommer jag köra på lördag med min Manta B. Hoppas på bra väder denna lördag och lite bilsnack. Är det din första gång du kör på bana?

mvh
Valle

Oyy oy det är en underbar bil har bara sett en i hela mitt liv , hoppas allt går som det ska för dig det skulle vara trevligt att köra med dig och ta lite bilsnack. Det är första gången jag kör med min Honda men allmänt så har jag kört innan med andra bilar. Vad är det som du menar med om allt går som det ska?

Mvh Ali

Honda Civic EP2 "EP2" (2004)
Saab 9-3 "The single one" (2007)
valle22 Smidd i rostigt stål
14 mars 2016 · 933 Inlägg

Har varit mycket sjukdom i familjen just nu, grabben blev sjuk imorse men det skall nog gå. Har själv kört med 2 olika Ascona B vilket är rätt kul.
Dock finns inte dessa gamla Oplar kvar längre i större utsträckning men en och annan finns wink
ses där på lördag med lite bilsnack

//Valle

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang