Sonys bilstereo

johnny blade
5 april 2016 · 269 Inlägg

Jag är på G att köpa mig en stereo till bilen.Jag har kikat lite på Sonys WX-GT90BT.
Jag har en nyare Sony minihemmastereo i garaget.När man växlar från USB eller CD till radio och sedan tillbaka igen så börjar den om från början igen.Den minns alltså inte var man var.
Jag är lite orolig över att bilstereon också beter sig så.Isf så tänker jag definitivt inte köpa någon Sony.

Cupra_
5 april 2016 ·

johnny blade skrev:
Jag är på G att köpa mig en stereo till bilen.Jag har kikat lite på Sonys WX-GT90BT.
Jag har en nyare Sony minihemmastereo i garaget.När man växlar från USB eller CD till radio och sedan tillbaka igen så börjar den om från början igen.Den minns alltså inte var man var.
Jag är lite orolig över att bilstereon också beter sig så.Isf så tänker jag definitivt inte köpa någon Sony.

Mina Sony har inte gjort det i alla fall, men sist jag köpte en ny var 2011..
Då tyckte jag i alla fall att de var riktigt ok grejer.. Sen dess har jag kört originalmonterade stereos (tappat intresset för billjud).

johnny blade
5 april 2016 · 269 Inlägg

Ok.
Jo,jag hade inte bytt ut originalstereon i Lexusen om displayen inte hade varit i princip död.Jag är helnöjd med ljudet.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang