Inbrott I Bilen I Natt

birka76 BASS GLAD
17 maj 2016 · 1 381 Inlägg

De var ju en jävla rolig syn man fick när man kom ute skulle åka till jobbet imorse..
Någon jävla idot har slagit inrutan gort in brott i vår 940 som stå på parkeringen här ute..

De som stals var

960 dekorramp
Listen på koffongaren
Listerna under lyset
Vingen

Så om någon sätt eller får höra något kan ju slå en PM ..

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ … e=57A34C22


Hände i Linköping

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
Volvo 945 Turbo "De vita skåpet .." (1996)
Volvo 944 "Gråing" (1998)
Volvo 940 LITEN TURBO "Röda faran med briljant lack" (1991)
-jimmy
17 maj 2016 · 377 Inlägg

Ja herregud så fattigt det är..

Träligt med bilen dock..

9kofsweden
17 maj 2016 · 13 Inlägg

Inte stereo dyligt ?

BMW 530 turbo "Das kebab" (2001)
birka76 BASS GLAD
18 maj 2016 · 1 381 Inlägg

Ge sjukaste är att dom snodde ingen stereo eller något bara de jag skrev där ..
hel jävla skickt allså de kanse är max en 1000:- på beganad marknade ..

Jävla fattiga personer som snor sådant allls¨

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
Mew
18 maj 2016 · 2 160 Inlägg

Håll utkik på Tradera/Blocket om de ska sälja grejerna. Är det 940:in på din profil har den väl en lite udda färg, så det blir lättspårat. Sjukt trist det där dock, det är ju som sagt inga dyra grejer heller.

9kofsweden
18 maj 2016 · 13 Inlägg

Håll koll på volvogrupperna på facebook med . mer troligt de säljs där

BMW 530 turbo "Das kebab" (2001)
JFfoto
18 maj 2016 ·

Om det bara är dom grejerna kanske personen kanske skulle ha till sin egen bil? värt att tänka på kanske

NIzmO Ollikkala Racing
18 maj 2016 · 1 724 Inlägg

Sånt där hamnar nog på de fattiga blöjraggarnas egna bilar sen, tror inte det hamnar på annons.

- Time Attack -
9kofsweden
18 maj 2016 · 13 Inlägg

Kolla på valfri träff i linköping men hittar du bilen är de bara o ringa polisen eller ta tillbaka dom

BMW 530 turbo "Das kebab" (2001)
Mew
18 maj 2016 · 2 160 Inlägg

9kofsweden skrev:
Kolla på valfri träff i linköping men hittar du bilen är de bara o ringa polisen eller ta tillbaka dom

Lär bli svårt, om han inte märkt delarna på något sätt (t ex med initialer). De kan väl knappast vara så dumma att de låter bli att lacka om delarna. Å andra sidan gjorde de ju det de gjorde, så man vet aldrig...

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
18 maj 2016 · 4 917 Inlägg

Det var te å vara optimist..
Min gamla fordkärra som stals för 30 år sedan hittades några km inne i en skog utan sulor, 8 mil från hemmet..

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
birka76 BASS GLAD
21 maj 2016 · 1 381 Inlägg

Jo jag vet de är ju inga direkt dyra delar.. så troligen snorunge som beställt sakerna av någon för den som gorde de vet hur han skulle gör för allt är ju skrivat bort från bilen..

sen att de måste lackas om de självklart då den färgen & klarlacken finns bara på den bilen smile

så man får väll be den som har liknade saker på bilen bevisa att han har köpt dom ärligt hahaha kan bli svårt

men 960  dekorplasten är inte många som har lika dan alllså..

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
turbodeath
21 maj 2016 · 2 452 Inlägg

lite väl svårt att säga att det är ens delar,även om nån nu säljer på blocket,tradera eller facebook....dels finns dom delarna hur mycket som helst o få tag i ....dels röd färg med klarlack det finns en hel del sådana med...ang listen bak tvivlar jag på att den har gått o fa hel ...är ju i 3 delar så den måste gått av...o 960 dekoplasten finns o få tag i med,sen kanske det inte finns många röda men måste ju haft gått om tid o ta grejerna iallafall

Senast redigerat av turbodeath (21 maj 2016)

döden kommer tillbaka
birka76 BASS GLAD
21 maj 2016 · 1 381 Inlägg

turbodeath skrev:
lite väl svårt att säga att det är ens delar,även om nån nu säljer på blocket,tradera eller facebook....dels finns dom delarna hur mycket som helst o få tag i ....dels röd färg med klarlack det finns en hel del sådana med...ang listen bak tvivlar jag på att den har gått o fa hel ...är ju i 3 delar så den måste gått av...o 960 dekoplasten finns o få tag i med,sen kanske det inte finns många röda men måste ju haft gått om tid o ta grejerna iallafall

ja mennar allså de ingen orginal färg smile
https://www1.garaget.org/archive/3/2564/23063/23063-2435689.jpg

försök sätt den på anna bil allså lol utan lacka om den lol
Dekorplasten är ju som sakt ombyggd big_smile inte orginal

Senast redigerat av birka76 (21 maj 2016)

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
turbodeath
21 maj 2016 · 2 452 Inlägg

alla sätt är ju bra utom dom dåliga...kanske han lackar om den vem vet....

döden kommer tillbaka
Mew
21 maj 2016 · 2 160 Inlägg

birka76 skrev:

turbodeath skrev:
lite väl svårt att säga att det är ens delar,även om nån nu säljer på blocket,tradera eller facebook....dels finns dom delarna hur mycket som helst o få tag i ....dels röd färg med klarlack det finns en hel del sådana med...ang listen bak tvivlar jag på att den har gått o fa hel ...är ju i 3 delar så den måste gått av...o 960 dekoplasten finns o få tag i med,sen kanske det inte finns många röda men måste ju haft gått om tid o ta grejerna iallafall

ja mennar allså de ingen orginal färg smile
http://www1.garaget.org/archive/3/2564/ … 435689.jpg

försök sätt den på anna bil allså lol utan lacka om den lol
Dekorplasten är ju som sakt ombyggd big_smile inte orginal

Har du en närbild på dekorplasten? Så man vet hur den är ombyggd, och kan hålla utkik. smile

birka76 BASS GLAD
22 maj 2016 · 1 381 Inlägg

Mew skrev:

birka76 skrev:

turbodeath skrev:
lite väl svårt att säga att det är ens delar,även om nån nu säljer på blocket,tradera eller facebook....dels finns dom delarna hur mycket som helst o få tag i ....dels röd färg med klarlack det finns en hel del sådana med...ang listen bak tvivlar jag på att den har gått o fa hel ...är ju i 3 delar så den måste gått av...o 960 dekoplasten finns o få tag i med,sen kanske det inte finns många röda men måste ju haft gått om tid o ta grejerna iallafall

ja mennar allså de ingen orginal färg smile
http://www1.garaget.org/archive/3/2564/ … 435689.jpg

försök sätt den på anna bil allså lol utan lacka om den lol
Dekorplasten är ju som sakt ombyggd big_smile inte orginal

Har du en närbild på dekorplasten? Så man vet hur den är ombyggd, och kan hålla utkik. smile

Orginal

https://www.bildelsbasen.se/img/a/240/a/da4df5/path/mnt/newftp/113/bil/lgnr/705578_1.jpg/volvo_960_1996_reflexramp_/_dekorramp.jpg

Den som satt på min bil.. där är låset bort taget...

https://www1.garaget.org/archive/3/2564/23063/23063-2438033.jpg

Senast redigerat av birka76 (22 maj 2016)

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang