Söker handledare för övningskörning

NGreen
20 juli 2016 · 1 Inlägg

Hej!

Jag söker någon i Stockholm att övningsköra med. Jag är inte härifrån och känner tyvärr ingen som kan hjälpa mig med detta.  Jag är 29 år och har aldrig suttit vid ratten.

Hör av er!

-jimmy
20 juli 2016 · 377 Inlägg

Sök dig till trafikskolan.

kalleman00
21 juli 2016 · 140 Inlägg

-jimmy skrev:
Sök dig till trafikskolan.

Jag antar att han söker någon att övningsköra privat med, just för att slippa betala 700 spänn för en lektion (eller vad det nu kostar numera). smile

Sa du att jag sa nåt som du inte sa att jag sa?
zleepy Trucker
21 juli 2016 · 1 391 Inlägg

Tror en trafikskola är hans bästa val..

jag skulle personligen aldrig ställa upp och övningsköra med en främling, ännu mindre någon som aldrig ens suttit vid ratten... denne lär inte ha ett fordon, och jag är rädd om mina bilar så vill inte ha en okunnig rattandes dessa.. sen vem ställer upp gratis på det hela...?

Jag övningskörde med tjejen, men henne litade jag på, så då var det okej att hon körde mina bilar...

sen måste man gå handledarkurs (även eleven ska gå denna kurs) och papper ska fixas...

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
Muttley
21 juli 2016 ·

Jag kan hjälpa dig.  1000 kr timmen och du köper en bil som du ska äga.



Eller så ringer du en trafikskola. Ska man ha körkort har man råd med skolan wink
Du är bara dum mot dig själv om du söker efter en främling som skall vara din handledare, du vet ju ingenting om personen ens kan trafikreglerna och får lära dig fel från första början.

-jimmy
22 juli 2016 · 377 Inlägg

kalleman00 skrev:

-jimmy skrev:
Sök dig till trafikskolan.

Jag antar att han söker någon att övningsköra privat med, just för att slippa betala 700 spänn för en lektion (eller vad det nu kostar numera). smile

Det är så pass dyrt. Hehe. Tur att man aldrig hade något med trafikskolan att göra.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang