Wafab Bil Karlstad, problem Kia-köp

CC72
29 juli 2016 · 1 661 Inlägg

Dom har fått en sjysst deal, antingen tar dom den eller så lämnar dom tillbaka bilen, enkelt!

Varför ska alla krångla till det så otroligt?

Low
29 juli 2016 · 3 306 Inlägg

CC72 skrev:
Dom har fått en sjysst deal, antingen tar dom den eller så lämnar dom tillbaka bilen, enkelt!

Varför ska alla krångla till det så otroligt?

För folk försöker utnyttja . dom vill helst ha 50% avdrag med en service och nya vinterdäck. Och kanske en dragkrok.

Senast redigerat av Low (29 juli 2016)

CC72
29 juli 2016 · 1 661 Inlägg

Känns nästan så...

Förstår att man kan bli besviken och känna sig lurad men jag tycker firman har varit tillmötesgående så förstår inte ens varför man ska klaga.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 juli 2016 · 14 039 Inlägg

CC72 skrev:
Känns nästan så...

Förstår att man kan bli besviken och känna sig lurad men jag tycker firman har varit tillmötesgående så förstår inte ens varför man ska klaga.

Det är väl "Snälla, tyck synd om mig"-syndromet!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
panda666
29 juli 2016 · 4 250 Inlägg

Börjar kännas som att ts kommer snart att stämma företaget och få bilen gratis.

granadadr
29 juli 2016 · 7 286 Inlägg

FabiaHTP skrev:
300 mil kör man ju lätt upp på någon månad så här i semestertider. Ta pengarna och kör med bilen tycker jag. Du har ju bevisligen haft lika dålig koll på bilen som säljaren.

jag körde 350 mil på 5 dagar så, ta pengarna å se glad ut,, ingen värdeminskning att tala om ju,, hallå 400 mil,, phuu en pissdroppe ju,, vänta bara tills annat skit pajar på bilen wink

Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
xXSammy
29 juli 2016 · 6 569 Inlägg

Vettemannen skrev:

CC72 skrev:
Känns nästan så...

Förstår att man kan bli besviken och känna sig lurad men jag tycker firman har varit tillmötesgående så förstår inte ens varför man ska klaga.

Det är väl "Snälla, tyck synd om mig"-syndromet!!!

/Benny

Finns folk till allt, även de som ska kompensation för att man inte fråga kunden vad för lufttryck de ville ha i bilen utan man fyllde på efter vad som stod på dekalen.

De/Dem
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang