Www.xxxxxxxxxxx.se okänd?

erikgf
22 augusti 2016 · 1 Inlägg

hej söker replika fälgar och jag har nappt på ett par hjul från sidan xxxxxxxxxxxxxxxx men jag känner inte igen namnet är de samma killar bakom xxxxxxxxxxxxxxxxxx
bluff eller bra??


moderator har raderat reklamen

CC72
22 augusti 2016 · 1 661 Inlägg

Ring och fråga?

328cabbish
22 augusti 2016 · 827 Inlägg

Blir man medlem för att ställa sån fråga?

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
it_mutt Avstängd
23 augusti 2016 · 10 388 Inlägg

Ser man till den sista av TS' frågor så är det inget konstigt att regga sig för att fråga, på ett motorforum, om folk har bra eller dåliga erfarenheter av företaget.

Däremot för TS' del;

Är de fälgarna du vill ha kopior på galet dyra begagnade eller svåra att hitta eller vad handlar det om?

Min erfarenhet av just rena "kopior" på fälgar är att det ofta är...skit.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
granadadr
23 augusti 2016 · 7 268 Inlägg

it_mutt skrev:
Ser man till den sista av TS' frågor så är det inget konstigt att regga sig för att fråga, på ett motorforum, om folk har bra eller dåliga erfarenheter av företaget.

Däremot för TS' del;

Är de fälgarna du vill ha kopior på galet dyra begagnade eller svåra att hitta eller vad handlar det om?

Min erfarenhet av just rena "kopior" på fälgar är att det ofta är...skit.

mm, lagom offtopic,, kikade på BBS super rs för skojs skull,, 19" kostade 12990 STYCK,,  för jag gillar orginal, före replica,, men mina rs replicor får vara kvar smile hahaha

Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
torpis Forummoderator
23 augusti 2016 · 10 572 Inlägg

CC72 skrev:
Ring och fråga?

Nä just det, det går inte för företaget lämnar inte ut kontaktuppgifter.  Det är en uppenbar bluff(inlägget alltså) så vi låser här och hänvisar till att man inte för göra reklam i forumet!

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang