"Lamborghini dörrar" på volvo 740

Alex0
19 september 2016 · 7 Inlägg

Hej! Har haft funderingar på att montera Lamborghini dörrar på min volvo 740 -89. Har inte hört någon som har försökt sig på att montera liknande dörrar på volvo 740 innan. min fråga är då är detta möjligt och i så fall hur ska man bära sig åt för att montera dem?
Tack på förhand smile

Mew
19 september 2016 · 2 156 Inlägg

Finns ju universalkit, som detta. Finns en massa på eBay också. Sedan huruvida det skulle passa utseendemässigt på en 740 låter jag vara osagt...

Senast redigerat av Mew (19 september 2016)

alexbenhard Hemlig Agent
19 september 2016 · 1 115 Inlägg

Mew skrev:
Sedan huruvida det skulle passa utseendemässigt på en 740 låter jag vara osagt...

Det kan ju inte bli mycket värre smile

torsen
19 september 2016 · 7 230 Inlägg

alexbenhard skrev:

Mew skrev:
Sedan huruvida det skulle passa utseendemässigt på en 740 låter jag vara osagt...

Det kan ju inte bli mycket värre smile

lollollol

Alex0
19 september 2016 · 7 Inlägg

Mew skrev:
Finns ju universalkit, som detta. Finns en massa på eBay också. Sedan huruvida det skulle passa utseendemässigt på en 740 låter jag vara osagt...

Ajjemen kollade på just det kittet förut. Skulle mer vilja hört hur pilligt det är samt hur det funkar utseendemässgt

Dr_struts
19 september 2016 · 1 861 Inlägg

Alex0 skrev:

Mew skrev:
Finns ju universalkit, som detta. Finns en massa på eBay också. Sedan huruvida det skulle passa utseendemässigt på en 740 låter jag vara osagt...

Ajjemen kollade på just det kittet förut. Skulle mer vilja hört hur pilligt det är samt hur det funkar utseendemässgt

Det funkar inte alls... Lambo dörrar på en 4 dörrars bil har aldrig funkat tongue

Fixa självmordsdörrar i bak bara!

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
19 september 2016 · 14 039 Inlägg

Ska det inte vara typgodkända gångjärn eller så? Har för mig att det inte så enkelt att montera sånt i Sverige. Har haft fel nån gång och kan ha det en gång till man vet aldrig!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang