Fönsterhissknapp universal

Odmark
19 september 2016 · 63 Inlägg

Tjena! Jag saknar elhissknappar bak i min Cougar, och nya knappar kostar över 800 kr st i USA, och då är frakten till sverige inte inräknad.

Vet någon om det det finns någon typ universal elhissknapp med vanliga flatstift bakom som man kan ha som en tillfällig lösning tills man känner för att lägga närmare 2 papp på två knappar?

Jesper328
19 september 2016 · 2 365 Inlägg

Tja!

Här har du ett exempel http://shop.speedparts.se/sv/prod/9000- … iss-1.html

Sen kan man ju dra in till närmsta skrot och höra, alternativt sno från grannens bil när han inte ser. smile

Up the RA
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
19 september 2016 · 14 039 Inlägg

Odmark skrev:
Tjena! Jag saknar elhissknappar bak i min Cougar, och nya knappar kostar över 800 kr st i USA, och då är frakten till sverige inte inräknad.

Vet någon om det det finns någon typ universal elhissknapp med vanliga flatstift bakom som man kan ha som en tillfällig lösning tills man känner för att lägga närmare 2 papp på två knappar?

Bilen ser så pass fräsch ut så den förtjänar originalknappar!! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Odmark
20 september 2016 · 63 Inlägg

Ahaa, kanon att Saab har flatstift. Har ju nån på bakgården att plocka ifrån då smile


Jo den ska få originalknappar i sinom tid om jag behåller den, men måste lägga mer pengar på drivlina först smile


Tack för svar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang