Motec Nitro-fälgar - hur är kvaliten?

MPv6
13 oktober 2016 · 240 Inlägg

Hej!

Någon som har erfarenhet av fälgmärket Motec? Har kollat på en bil som det sitter 19" Motec Nitro på. De kostar 10-11k för fyra stycken. Tyckte det verkade billigt för att vara nån superkvalitet, tänkte därför kolla om någon har haft sådana eller andra fälgar från Motec.

/Markus

VolvoT5Stealth
24 oktober 2016 · 34 Inlägg

Det är ju tyskt så det borde vara bra men märket är inte så speciellt utbrett tycker jag. Sökte på google och fick upp en sida från Australien först men dom sålde då inte fälgar. Efter att jag sökt efter "motec rims" så fick jag upp endast en sida från tillverkaren och den verkar ganska low-budget enligt mig tongue Snygga fälgar dock men vad fan är dom gjorda av? x)

Tryck & Pys!
MPv6
15 december 2016 · 240 Inlägg

VolvoT5Stealth skrev:
Det är ju tyskt så det borde vara bra men märket är inte så speciellt utbrett tycker jag. Sökte på google och fick upp en sida från Australien först men dom sålde då inte fälgar. Efter att jag sökt efter "motec rims" så fick jag upp endast en sida från tillverkaren och den verkar ganska low-budget enligt mig tongue Snygga fälgar dock men vad fan är dom gjorda av? x)

Det är det jag undrar också... Jag kommer inte köra racing men det vore ju trist med fälgar som pajar om man åker över ett gupp i vägen liksom.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang