Bryta sig in i min egna bil

zilleosse
15 oktober 2016 · 16 Inlägg

Tjena,har satt mig i skiten och tappat min nyckel som var den enda jag hade.. Undrar om det går att komma in i min e36a 98 års modell med larm utan att få det att utlösas. Bilen står på en parkering med massa hyreslägenheter runt om så vill helst komma in tystlåtet. Har sett videos på folk som bender upp förardörren med en kofot och sedan öppnar med hjälp av en tråd ögla eller ett böjt rör. Kan öppna huven och koppla ur batteriet men detta ska väll inte hjälpa?  Mvh Rasmus

Senast redigerat av zilleosse (15 oktober 2016)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
15 oktober 2016 · 14 007 Inlägg

zilleosse skrev:
Tjena,har satt mig i skiten och tappat min nyckel som var den enda jag hade.. Undrar om det går att komma in i min e36a 98 års modell med larm utan att få det att utlösas. Bilen står på en parkering med massa hyreslägenheter runt om så vill helst komma in tystlåtet. Har sett videos på folk som bender upp förardörren med en kofot och sedan öppnar med hjälp av en tråd ögla eller ett böjt rör. Kan öppna huven och koppla ur batteriet men detta ska väll inte hjälpa?  Mvh Rasmus

Ring Assistancekåren, dom kan säkert hjälpa dig.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
15 oktober 2016 · 17 376 Inlägg

Dra en ruta eller fiska i dörrar så kommer du in. Sen kommer nästa problem... Utan nyckel så ligger startspärren i och den kräver mycket specialkunskaper att koppla förbi. Även om man kan det så krävs dyr utrustning. Bärga bilen till verkstad som den är så löser de saken.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang