Bilmarknaden Malmö (Andreas Jaldebäck)

Vaz
19 oktober 2016 · 36 Inlägg

Nån som har nån erfarenhet av denna firman/Personen?

Han tjatade till sig min Volga över telefon (trots min avrådan) när han väl kom så skulle han inte ha den!
Skapade mkt krabb för min del!

www.bilmarknaden.net

GAZ 21 (1968)
GAZ Pobeda "M-20" (1957)
Evildan
20 oktober 2016 ·

Ingen erfarenhet av personen i fråga men väl utav bilspekulanter. Det är inte ovanligt att en spekulant "köper" bilen/cykeln/soffan vad det än må vara för vara och sedan backar när den skådas på riktigt. Vi är alla olika individer och "fint skick" samt "en del rost" är exempelvis begrepp som alla uppfattar olika.

Var det mycket besvär menar du att visa din bil, eller var du ute på krabbfiske?

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
20 oktober 2016 · 4 917 Inlägg

Jag tror att däcksparkarn såg dom bruna fläckarna  och DET hade inte han på SINA bilar bilar som var till salu.smile

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
Vaz
20 oktober 2016 · 36 Inlägg

Evildan skrev:
Ingen erfarenhet av personen i fråga men väl utav bilspekulanter. Det är inte ovanligt att en spekulant "köper" bilen/cykeln/soffan vad det än må vara för vara och sedan backar när den skådas på riktigt. Vi är alla olika individer och "fint skick" samt "en del rost" är exempelvis begrepp som alla uppfattar olika.

Var det mycket besvär menar du att visa din bil, eller var du ute på krabbfiske?

"Krabbar" kanske inte är ett allmänt vedertaget ord men menar att det va besvär smile

GAZ Pobeda "M-20" (1957)
GAZ 21 (1968)
Vaz
20 oktober 2016 · 36 Inlägg

tommen1 skrev:
Jag tror att däcksparkarn såg dom bruna fläckarna  och DET hade inte han på SINA bilar bilar som var till salu.smile

Hehe ja den är inte i nyskick, därför jag ville att han skulle kolla på den INNAN han lovar å köpa den! Va 3 bilder i annonsen och jag föreslog att jag skulle skicka fler om han nu tvunget skulle köpa vi telefon men det ville han inte!

När han väl kom (märkte direkt att han ångrat sig) så ville han häva köpet för att det inte fanns nått stansat chassie nummer och att det då skulle vara omöjligt å besikta (ska bara finnas ett chassie nummer å det sitter på ID Skylten och det behöver inte finnas stansat chassi nummer i ramen på en 1968)

Antar att han hoppades att jag skulle bli rädd å gå ner i pris!

GAZ 21 (1968)
GAZ Pobeda "M-20" (1957)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang