Köpråd praktisk bil ca 20000.

salapojken
5 december 2016 · 38 Inlägg

Hej min flickvän ska köpa en ny bil och har en budget på ca 20 tusen. Kommer användas mest att åka till jobbet med men även lite längre utflykter ibland. Det ska helt enkelt vara en praktisk bil att ta sig från A till B. Ni får gärna ge mig lite förslag på bilar, finns så mycket att välja på!

Ha en fin måndagkväll!

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
5 december 2016 · 17 478 Inlägg

salapojken skrev:
Hej min flickvän ska köpa en ny bil och har en budget på ca 20 tusen. Kommer användas mest att åka till jobbet med men även lite längre utflykter ibland. Det ska helt enkelt vara en praktisk bil att ta sig från A till B. Ni får gärna ge mig lite förslag på bilar, finns så mycket att välja på!

Ha en fin måndagkväll!

Finns massor med råd. Vilket du kommer få också... Jag med flera tycker Toyota då de fungerar. Andra tycker BMW är bäst trots motsatsen bevisats flera gånger, samma för Audi.

Så en liten pålitlig bil eller en stor?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
salapojken
5 december 2016 · 38 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:

salapojken skrev:
Hej min flickvän ska köpa en ny bil och har en budget på ca 20 tusen. Kommer användas mest att åka till jobbet med men även lite längre utflykter ibland. Det ska helt enkelt vara en praktisk bil att ta sig från A till B. Ni får gärna ge mig lite förslag på bilar, finns så mycket att välja på!

Ha en fin måndagkväll!

Finns massor med råd. Vilket du kommer få också... Jag med flera tycker Toyota då de fungerar. Andra tycker BMW är bäst trots motsatsen bevisats flera gånger, samma för Audi.

Så en liten pålitlig bil eller en stor?

Ja det som är så svårt! Åker själv BMW och är nöjd men den kostar rätt mycket att äga.. Vi har tittat lite på golf men vet inte riktigt. Toyota nån speciell model du tänker på? 😊

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang