Renault master mk1 -91 lyktor

kiiient
7 december 2016 · 106 Inlägg

Tjena! Någon här som har tips var jag skulle kunna få tag i lyktor eller reflektorer till renault master -91? Behövs nya reflektorer till båda sidorna. Annars någon sida som säljer reservdelar man kan söka på? Det finns på Mekonomen men det känns lite saftigt att betala över 4000kr st för dom.

De va som
Ford Fiesta 1.1 GX "Mk1" (1983)
Mitsubishi Galant "Galanten" (1980)
axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
7 december 2016 · 4 917 Inlägg

Sktbilligt blir det bara på skroten och där hade jag kollat först..

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
kiiient
7 december 2016 · 106 Inlägg

har kollat run tpå skrotar, ingen lycka där

De va som
Ford Fiesta 1.1 GX "Mk1" (1983)
Mitsubishi Galant "Galanten" (1980)
Lalo59
7 december 2016 · 25 Inlägg

kiiient skrev:
Tjena! Någon här som har tips var jag skulle kunna få tag i lyktor eller reflektorer till renault master -91? Behövs nya reflektorer till båda sidorna. Annars någon sida som säljer reservdelar man kan söka på? Det finns på Mekonomen men det känns lite saftigt att betala över 4000kr st för dom.

Hejsan.

Om dina lyktor äro dyra här i Nationen så kan du ta en titt tex vid Ebay och kolla där vad prisbilden ligger.

Lycka till.
:LG

kiiient
8 december 2016 · 106 Inlägg

tack för tipset, men konstigt nog finns dom inte på ebay. finns bara hur många som helst till karossen som är nyare.

De va som
Mitsubishi Galant "Galanten" (1980)
Ford Fiesta 1.1 GX "Mk1" (1983)
Lalo59
9 december 2016 · 25 Inlägg

kiiient skrev:
tack för tipset, men konstigt nog finns dom inte på ebay. finns bara hur många som helst till karossen som är nyare.

Hejsan

Försök att skriva till Sveriges största begagnade marknad där de skrotar tusentals bilar om året.

Där borde du kunna hitta din värdefulla del till din personbil.

Lycka till.

:LG

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang