Kenwood DDX516

hejardis
18 december 2016 · 4 Inlägg

God dag allesammans, har köpt mig en saab 9-3 08, där det sitter en Kenwood DDX-516 som inte är helt på engelska..

Vissa menyer i den är på engelska, men det mesta är på koreanska/japanska eller något, jag kan inte tyda språket hehe. Är det någon som har  någon som helst aning hur man kan ändra språket? Funderar på att åka till BRL i Göteborg och be dem kolla, men kan tänka mig att den kostar en slant isåfall.

hejardis
18 december 2016 · 4 Inlägg

Uppdatering: har lyckats ändra språket till engelska nu, då kommer min nästa fråga! Vet ni hur man får till Bluetooth på den? är det någon extra del man måste köpa till för att få den att fungera med telefonen? är inte jätteduktig på sådant här precis..

hejardis
18 december 2016 · 4 Inlägg

Uppdatering2: har hittat en liten svart dosa med ett japanskt märke på, ser ut som någon styrbox som ligger i handsfacket. Här är det ett gult uttag som det står BT på, antar att jag ska köpa  något och koppla in där för att få igång Bluetooth, någon som vet vad det är för något? så hittade jag även ett uttag med gps där en kabel är inkopplad, tror att jag hittade en liten sändare bakom spegeln i rutan. Hittade även ett minnesskort där det kanske är kartor som ligger på, får undersöka vidare! men Bluetooth är prio ett, någon som vet hur jag löser den biten?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang