Toning utav rutur temporär?

holaxx
6 januari 2017 · 12 Inlägg

Tjenare, skulle vilja tona alla rutor förutom framrutan men vill kunna plocka bort framsidorna innan besiktning mm.. Finns det någon lösning för att köra billig toning på alla rutor?

(Vet att man inte får)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
6 januari 2017 · 14 041 Inlägg

holaxx skrev:
Tjenare, skulle vilja tona alla rutor förutom framrutan men vill kunna plocka bort framsidorna innan besiktning mm.. Finns det någon lösning för att köra billig toning på alla rutor?

(Vet att man inte får)

Vilka framsidor?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
caromania Forummoderator
6 januari 2017 · 9 296 Inlägg

Benny, det menas nog mellan A- och B-stolpen. Främre sidorutorna alltså.

Biltemas återanvändningsbara toningsfilm är ju enkel att dra på, men den är ganska ojämn vilket gör att det blir ett visst "brytningsfel" när man ser igenom den. Sedan är det ju faktiskt olagligt av en anledning... Kan man få rut-avdrag på det tro?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
it_mutt Avstängd
6 januari 2017 · 10 388 Inlägg

caromania skrev:
Benny, det menas nog mellan A- och B-stolpen. Främre sidorutorna alltså.

Biltemas återanvändningsbara toningsfilm är ju enkel att dra på, men den är ganska ojämn vilket gör att det blir ett visst "brytningsfel" när man ser igenom den. Sedan är det ju faktiskt olagligt av en anledning... Kan man få rut-avdrag på det tro?

Kan inte ge dig något glasklart svar...men om man verkligen be...tonar i ansökan vad arbetskostnaden faktiskt är, så borde det gå


Nåja...Biltemas "återanvändningsbara" är duglig. Lite "vaxduk"-känsla, och kan upplevas som grumlig. Men, för slantarna så visst

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang