Kantstötta fälgar

Mxrtin
10 januari 2017 · 176 Inlägg

Hej, är dessa värda 3500kr? Om man kollar på den fälgen längst bort så ser det ut som att den är ganska kantstött.

https://www.pixeltopic.com/image/znozeomuuzvmdk/

Senast redigerat av Mxrtin (10 januari 2017)

beppizh
10 januari 2017 · 328 Inlägg

Vad är det för märke på fälgarna och hur är däcken? Själv så skulle jag inte få för mig att köpa dem men det är ju upp till var och en smile

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
10 januari 2017 · 4 917 Inlägg

Nej, domdär var ingen höjdare..
Säljarn ska vara glad ,om hen lyckas bli av med dom..
Köparn kan bli beredd på lite rattskak. .

Senast redigerat av tommen1 (10 januari 2017)

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
Mxrtin
11 januari 2017 · 176 Inlägg

beppizh skrev:
Vad är det för märke på fälgarna och hur är däcken? Själv så skulle jag inte få för mig att köpa dem men det är ju upp till var och en smile

Det är rs4 kopior med nya däck.

Mxrtin
11 januari 2017 · 176 Inlägg

tommen1 skrev:
Nej, domdär var ingen höjdare..
Säljarn ska vara glad ,om hen lyckas bli av med dom..
Köparn kan bli beredd på lite rattskak. .

Han säger att när han bytte till dem nya däcken fixade dem balanseringen.

CC72
11 januari 2017 · 1 661 Inlägg

Behöver inte alls vara något problem med balanseringen. Vad är det för märke på däcken då?
Kantstötta fälgar och kinadäck för 3500 är en dålig affär. Är det däremot märkesdäck så är det värt det.

Har du inte tummen mitt i handen så är det inte så avancerat att fixa dom där så dom blir lite snyggare.

beppizh
11 januari 2017 · 328 Inlägg

CC72 skrev:
Behöver inte alls vara något problem med balanseringen. Vad är det för märke på däcken då?
Kantstötta fälgar och kinadäck för 3500 är en dålig affär. Är det däremot märkesdäck så är det värt det.

Har du inte tummen mitt i handen så är det inte så avancerat att fixa dom där så dom blir lite snyggare.

Håller med dig där, mina vinter fälgar ser mycket värre ut än dessa och dem är fortfarande raka. Så bara för dem är skrapade lite så behöver dem inte vibba ratten.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang