Release: Garaget v5.1

anderzohn bilbytarkung
20 maj 2007 · 196 Inlägg

chrizz skrev:

A_D_I_A_M skrev:
Tja Chrizz!

Men du om man vill söka på alla bilar som e skriva på Jönköping, så går det juh inte, ja fattar nteriktigt här tongue hur har du tänkt att man ska söka?

Du kan välja t.ex. jönköpings län och sen söka på "volvo". Alla bilar ur jönköpings län kan du inte få upp som det är nu. Fixar det eventuellt i dagarna..

.. eller så söker du efter "Jönköping" på alla fält, men då missar du eventuella småorter kring staden jönköping, vilket du får med när du begränsar till länet.

blev det lite tydligare? smile

går man in å söker som du just förklara här å går in å tittar på en bil mitt på sidan å så går man bakåt så hamnar man högst upp på sidan igen..d va lite störande annars en kanon uppdatering av sidan;)

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB
Mercedes E220D AMG "Anderzohn" (2014)
chrizz Administratör
20 maj 2007 · 11 783 Inlägg

Streammen skrev:
Redigt fint de här! blev renare och så fick man en klarare översikt på allt. En fråga till dig chrizz, kommer du alltid köra på detta forum, jag har själv använt de till min sida, eller kommer du bygga ett helt eget? kanske de är så att sidan är för mycket uppbyggt runt forumet och dess funktioner så de inte går att göra om allt? skulle vara kul å få ett svar! smile

Jag har inga planer på att byta forum, jag har dock modifierat punbb som det här är ganska mycket.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
20 maj 2007 · 11 783 Inlägg

anderzohn skrev:

chrizz skrev:

A_D_I_A_M skrev:
Tja Chrizz!

Men du om man vill söka på alla bilar som e skriva på Jönköping, så går det juh inte, ja fattar nteriktigt här tongue hur har du tänkt att man ska söka?

Du kan välja t.ex. jönköpings län och sen söka på "volvo". Alla bilar ur jönköpings län kan du inte få upp som det är nu. Fixar det eventuellt i dagarna..

.. eller så söker du efter "Jönköping" på alla fält, men då missar du eventuella småorter kring staden jönköping, vilket du får med när du begränsar till länet.

blev det lite tydligare? smile

går man in å söker som du just förklara här å går in å tittar på en bil mitt på sidan å så går man bakåt så hamnar man högst upp på sidan igen..d va lite störande annars en kanon uppdatering av sidan;)

Det är nog mer relaterat till din webbläsare. Det blir inte så för mig i varken IE eller Firefox.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
anderzohn bilbytarkung
20 maj 2007 · 196 Inlägg

chrizz skrev:

anderzohn skrev:

chrizz skrev:

Du kan välja t.ex. jönköpings län och sen söka på "volvo". Alla bilar ur jönköpings län kan du inte få upp som det är nu. Fixar det eventuellt i dagarna..

.. eller så söker du efter "Jönköping" på alla fält, men då missar du eventuella småorter kring staden jönköping, vilket du får med när du begränsar till länet.

blev det lite tydligare? smile

går man in å söker som du just förklara här å går in å tittar på en bil mitt på sidan å så går man bakåt så hamnar man högst upp på sidan igen..d va lite störande annars en kanon uppdatering av sidan;)

Det är nog mer relaterat till din webbläsare. Det blir inte så för mig i varken IE eller Firefox.

Mvh

ok

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB
Mercedes E220D AMG "Anderzohn" (2014)
kohler
20 maj 2007 · 671 Inlägg

Tja! va bra det blev

men jag försökte ladda upp ett filmklipp nu... och jag kom till "sidan kan inte visas" skumt?

Second is the first loser
Tengu1969
20 maj 2007 · 1 396 Inlägg

Hur snyggt som helst! Det enda som behöver bytas nu är själva logon med eldflammorna, tycker inte det passar ihop särskilt bra ihop med det nya!
Riktigt bra annars!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
Lindström Envis optimist
20 maj 2007 · 454 Inlägg

chrizz skrev:

Lindström skrev:
Mycket bra jobbat!

Har dock hittat en grej som är lite mysko. Om jag är inne på min sida och klicka på vidoe eller blogg kommer det upp en sida där det står "sidan kan inte hittas". Efter det laddas startsidan upp på nytt.

Jag har inga videor eller blogg inlaggda så trodde först det berodde på detta. Men jag var in på andra personers sida som ej hade video och där kom man till "videofliken" men det stod att användaren inte hade någon video.

Hoppas du förstår vad jag menar.

EDIT: Samma sak om jag klickar på kommentarer, gästbok eller galleri & projekt.

Yes, jag blev uppmärksammad på problemet från annat håll precis. Det är fixat nu.

Mvh

Perfekt!

chrizz Administratör
20 maj 2007 · 11 783 Inlägg

kohler skrev:
Tja! va bra det blev

men jag försökte ladda upp ett filmklipp nu... och jag kom till "sidan kan inte visas" skumt?

attans, visste det var nått jag hade glömt. Det är lagat nu smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
kohler
20 maj 2007 · 671 Inlägg

chrizz skrev:

kohler skrev:
Tja! va bra det blev

men jag försökte ladda upp ett filmklipp nu... och jag kom till "sidan kan inte visas" skumt?

attans, visste det var nått jag hade glömt. Det är lagat nu smile

Strålande! vilken service smile

Second is the first loser
ErskPersk Svindåre
20 maj 2007 · 1 433 Inlägg

redigt bra dehär! har inte sett så mycket,men jag är jäkligt impad redan big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Burken Utanlem
20 maj 2007 · 895 Inlägg

ahh därför sidan va nere inatt tongue blev tokrädd wink

Senast redigerat av Burken (20 maj 2007)

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
c0nne
20 maj 2007 · 401 Inlägg

redigt nice denna versionen, nu kan de ju inte bli bättre? tongue eller kan det? big_smile

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
DasAuto
20 maj 2007 · 2 751 Inlägg

sjukt vad denna sidan har utvecklats... Tummen upp

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Foffis
20 maj 2007 · 676 Inlägg

riktigt nice! smile

ErskPersk Svindåre
20 maj 2007 · 1 433 Inlägg

ja försökte ladda upp en film men efter 5 minuters uppladdande så kom det en helvit sida åsså stog det "klar" nere i vänstra hörnet. fel på sidan eller min data?

By the way : provade en gång till å då funkade det big_smile

Senast redigerat av ErskPersk (20 maj 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
20 maj 2007 · 368 Inlägg

Tjena, bra att ni fixat det där med att om man söker på en bil exempelvis volvo osså går in på en bil långt ned, så när man går tillbaka att man slipper skrolla ned till den bilen igen!.
Dock en funktion som jag saknar, det är "antal träffar per sida" , typ 50 st eller om man bara vill ha 25 st bilar per sida.

mvh anton tack för ett bra garage

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
Bi0HaZZarD Speed FMK
20 maj 2007 · 849 Inlägg

Fan vad detta är snyggt och bra. kan inte bli bättre! eller.. jo de kan de nog. du har lyckats varje gång hittills. keep up the good work chrizz. denna sidan blir bara mer och mer underbar!

chrizz Administratör
20 maj 2007 · 11 783 Inlägg

ErskPersk skrev:
ja försökte ladda upp en film men efter 5 minuters uppladdande så kom det en helvit sida åsså stog det "klar" nere i vänstra hörnet. fel på sidan eller min data?

By the way : provade en gång till å då funkade det big_smile

Provade du igen med exakt samma videoklipp? Känner inte igen det där riktigt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
_JoJJe Mr JoJJe
20 maj 2007 · 132 Inlägg

Ser strålande ut hittills smile

Världens bästa garage med andra ord!

/JoJJe

Den som ingen turbo har, han åker utan bar
Nissan 200sx
Nissan 200sx "200an" (1992)
BMW E61 550i "550in" (2006)
Machin Fartmissbrukare
20 maj 2007 · 1 302 Inlägg

klockrent.. mycke snyggt, bra jobbat (som vanligt) chrizz!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang