Release: Garaget v5.1

grr Avstängd
5 juni 2007 · 71 Inlägg

chrizz: Missade du mitt senaste meddelande? Varför händer det ingenting? Inte ens någon förklaring ger du. Det måste väl vara i denna tråd man ska påtala just såna här synpunkter. Självklart vill jag inte stressa dig då jag är övertygad om att du har schemat fullbokat om dagarna, men en till förklaring efter att du för några veckor sedan skrivit "jag ska fixa det i veckan" skulle vara önskvärd. Hoppas, liksom resten av medlemmarna, på återinförande att sökfunktionen samt att det inte ska vara några större problem att fixa det hela. Tack på förhand och ha det bra!

Personangrepp, generaliseringar, sexuella anspelningar samt andra avvikande betéendedrag undanbedes.
chrizz Administratör
5 juni 2007 · 11 782 Inlägg

grr skrev:
chrizz: Missade du mitt senaste meddelande? Varför händer det ingenting? Inte ens någon förklaring ger du. Det måste väl vara i denna tråd man ska påtala just såna här synpunkter. Självklart vill jag inte stressa dig då jag är övertygad om att du har schemat fullbokat om dagarna, men en till förklaring efter att du för några veckor sedan skrivit "jag ska fixa det i veckan" skulle vara önskvärd. Hoppas, liksom resten av medlemmarna, på återinförande att sökfunktionen samt att det inte ska vara några större problem att fixa det hela. Tack på förhand och ha det bra!

Jag har mycket att göra just nu. Men det kommer...

Edit: ursäkta det korta svaret, men det är verkligen mycket just nu. Har inte kunnat prioritera sökfunktionen trots att jag tidigare skrivit "kommer inom en vecka". Jag tittar på det nu i förmiddag och eventuellt kommer det under dagen.

Mvh

Senast redigerat av chrizz (5 juni 2007)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
grr Avstängd
7 juni 2007 · 71 Inlägg

Tack för det. Hoppas du ska få några minuter lediga till helgen så kanske vi kan hoppas på ett återinförande då. Ser fram emot att kunna söka som vanligt och kategorisera resultaten igen. Lycka till och tack på förhand!

Personangrepp, generaliseringar, sexuella anspelningar samt andra avvikande betéendedrag undanbedes.
chrizz Administratör
8 juni 2007 · 11 782 Inlägg

Sökfunktionen är fixad...

Säg till om det är nått mer där ni saknar.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
eastmotorsport -sommar ska de va....
8 juni 2007 · 4 524 Inlägg

Kanonbra... här kommer ett tre förslag till fler sökfunktioner;

"Sök på antalet besökare totalt"
"Sök på antalet utmärkelser"
"Sök på antalet besökare idag"

chrizz skrev:
Sökfunktionen är fixad...

Säg till om det är nått mer där ni saknar.

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
jockebostrom
16 juni 2007 · 35 Inlägg

jockebostrom skrev:

chrizz skrev:
Jag ska titta på det där med sökningen i Safari. Du får använda nån annan läsare så länge smile

Låter bra, kan använda ff så länge då! tongue

Vet inte om du gjort något men däremot vet jag att Safari har blivit uppdaterat nu i dagarna och att sök funktionen funkar! + att även windows användare kan ladda hem safari big_smile mkt bra!! tongue

ha det bra!!
/jocke!

Volkswagen Golf GTI special "NightRider" (1984)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang