Photoshop-tävling

Danij3l
11 november 2007 · 10 Inlägg

menar om vi bara ska styla bilar eller alla möjliga fordon smile  ink. lastbilar motocyklar m.m. big_smile

matteeee Ingen himmel är så blå som min
11 november 2007 · 2 971 Inlägg

Danij3l skrev:
menar om vi bara ska styla bilar eller alla möjliga fordon smile  ink. lastbilar motocyklar m.m. big_smile

Vi ska styla om den bild som vinnaren av föregående lagt upp för omstyling. Just nu en Honda.... Vinner du får du lägga in vad du vill !

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
bmx
11 november 2007 · 7 100 Inlägg

skulle vara kul och få modda om nåt annat än bilar :p
typ en traktor kanske smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Danij3l
11 november 2007 · 10 Inlägg

aa håller med bmx smile  det e kul å styla bilar men nått annat fordon som omväxling smile

Senast redigerat av Danij3l (11 november 2007)

Takashi Got VTEC?
11 november 2007 · 1 593 Inlägg

Haha, bilar är väll det vanligaste man tänker på om någon nämner Photoshop, men ja, det kanske skulle vatt kul och PS:a något annat fordon som omväxling. big_smile

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/
Honda Civic Type R "Function over Form" (2003)
terazzi
11 november 2007 ·

Vi kan la ta en motorcykel? big_smile

christofferedil Yellow bug!
11 november 2007 · 1 640 Inlägg

Nu är jag negativ igen. Men...

Varför slänga in halvfärdiga bidrag redan nu, när vi har en vecka på oss? roll

Och jag hade gärna sett en lastbil eller MC som nästa bidrag, till vinnaren av denna.

Hade vart en utmaning!

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Hee-Maan
11 november 2007 · 3 113 Inlägg

ni får väl bestämma själva när ni vinner.. smile

men nu är det ju Hondan som gäller...

fbkarre skrev:
Ni har tills Lördag den 17/11 kl20.00 på er att lägga in ett varsit bidrag!
Och röstningen håller på till den 18/11 kl20.00!

wink

Semper Fi
Cra2ySwede Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
11 november 2007 · 322 Inlägg

Edil_ skrev:
Nu är jag negativ igen. Men...

Varför slänga in halvfärdiga bidrag redan nu, när vi har en vecka på oss? roll

Och jag hade gärna sett en lastbil eller MC som nästa bidrag, till vinnaren av denna.

Hade vart en utmaning!

Det kanske är sånna som inte kommer på nått mer att göra!

Senast redigerat av fbkarre (11 november 2007)

Danij3l
11 november 2007 · 10 Inlägg

nu e man klart tror jag me undrar hur man lägger upp bilden utan att det blir en länk man måste klicka på smile

christofferedil Yellow bug!
12 november 2007 · 1 640 Inlägg

Danij3l skrev:
nu e man klart tror jag me undrar hur man lägger upp bilden utan att det blir en länk man måste klicka på smile

När du ska skriva ditt inlägg, ser du att det står "ladda upp bild i galleriet" då?

Klicka på den. Välj vart du vill ha bilden i ditt galleri. Bläddra fram bilden. Ladda upp.

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
christofferedil Yellow bug!
12 november 2007 · 1 640 Inlägg

fbkarre skrev:

Edil_ skrev:
Nu är jag negativ igen. Men...

Varför slänga in halvfärdiga bidrag redan nu, när vi har en vecka på oss? roll

Och jag hade gärna sett en lastbil eller MC som nästa bidrag, till vinnaren av denna.

Hade vart en utmaning!

Det kanske är sånna som inte kommer på nått mer att göra!

Jajaja, va bara en tanke...

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
bmx
12 november 2007 · 7 100 Inlägg

orkade inte gö nå mer ochså fick ja ide torka,men här är min iaf smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/27938/189280_mveq1o.jpg

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
s40kungen
12 november 2007 · 180 Inlägg
Industry Alfa Romeo 166
12 november 2007 · 310 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/45800/189383_z7d77e.jpg
volvo Extreme

Ford Focus (2015)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
13 november 2007 · 2 971 Inlägg

Edil_ skrev:
Nu är jag negativ igen. Men...
Varför slänga in halvfärdiga bidrag redan nu, när vi har en vecka på oss? roll

Dissa på du, själv är jag nöjd med mitt bidrag efter vad jag kan i PS. Vad syftar du mer exakt på med halvfärdiga? (Bara mitt och en annans bidrag på plats när du skrev, så kommentera mitt, det är ok med mig)
Måste man överstyla bilarna? Kan inte min smak få vara lite mer diskret? Konstruktiv kritik istället för gnäll skulle kanske utveckla vårt kunnande istället...


Och till er som vill modda andra fordon, vem hindrar er? Vill ni ha en tävling kring en hoj så starta en tråd med hojmoddning i PS, utanför denna!! Eller modda på i egen takt hemma, och lägg in i ert egna galleri eller i en egen tråd i denna kategorin. Vad är problemet?

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Urkas Kräsen grafiker
13 november 2007 · 1 775 Inlägg

Om ni nu ska byta fälgarna så får ni ju faktiskt försöka få in lite motion blur på dom också. Eller om ni byter ut hela bakgrunden till nåt stillastående. Blir så fel annars. :\

Whine whine!
matteeee Ingen himmel är så blå som min
13 november 2007 · 2 971 Inlägg

Urkas skrev:
Om ni nu ska byta fälgarna så får ni ju faktiskt försöka få in lite motion blur på dom också. Eller om ni byter ut hela bakgrunden till nåt stillastående. Blir så fel annars. :\

Spinners "hänger" ju ofta still när man kör annars wink

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
christofferedil Yellow bug!
13 november 2007 · 1 640 Inlägg

matteeee skrev:

Edil_ skrev:
Nu är jag negativ igen. Men...
Varför slänga in halvfärdiga bidrag redan nu, när vi har en vecka på oss? roll

Dissa på du, själv är jag nöjd med mitt bidrag efter vad jag kan i PS. Vad syftar du mer exakt på med halvfärdiga? (Bara mitt och en annans bidrag på plats när du skrev, så kommentera mitt, det är ok med mig)
Måste man överstyla bilarna? Kan inte min smak få vara lite mer diskret? Konstruktiv kritik istället för gnäll skulle kanske utveckla vårt kunnande istället...


Och till er som vill modda andra fordon, vem hindrar er? Vill ni ha en tävling kring en hoj så starta en tråd med hojmoddning i PS, utanför denna!! Eller modda på i egen takt hemma, och lägg in i ert egna galleri eller i en egen tråd i denna kategorin. Vad är problemet?

Ja syftade inte på några bidrag alls. Syftade på att det brukar vara så i allmänhet med dom bidrag som kommer in fort. Så du behöver inte känna dig träffad. Och med "halvfärdiga" ser jag allt ur min synvinkel. Och jag är kritisk. Du får snällt acceptera att vi ser moddar helt olika.

Och vet du, av dem som kommit in tycker jag din är bäst gjord hittils, MEN: (Och, vill du, så ändra. Låtsas som jag inte sagt nåt bara! smile )

Stilren mod. Men kika in frontkjolen, nedre delen, höger sida. Lite väl mycket blur där? Ögonlocken är snyggt gjorda, ser verkliga ut. Sen går du vidare till bakdelen, nederkanten på rutan. Ser väldigt "inklistrat" ut på nåt sätt där. Sen har vi sidokjolen. Mot främre däcket. Där har du glömt att rita dit ett hjulhus. Ser ut som kjolen är 0,5mm tjock. Lacken är snygg, gillar färgvalet.

Konstruktiv kritik var det, suck on that one wink

Senast redigerat av Edil_ (13 november 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
bmx
13 november 2007 · 7 100 Inlägg

men fan va alla ska klaga då!!fan gö bättre själv än att hacka på andras mästerverk.vissa kanske är nybörjare här och vill vara med,och då ska ni inte ta och klaga på en massa saker som är fel mm.

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang