Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Fighter_87 Ö.S.M-CREW
26 november 2007 · 305 Inlägg

Nu kör vi på lördag som kommer ! 1:a december altså.. jag fixar med några koner, inga stora koner utan sånna man hade i skolan när man spelar brännboll osv. smile Mvh//Tobbe.

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
jocke89
26 november 2007 · 24 Inlägg

låter bra hoppas det blir mycket folk som kommer tongue

Senast redigerat av jocke89 (26 november 2007)

J-P-R DO IT LOW STYLE
26 november 2007 · 1 342 Inlägg

Kan vi inte komma överens till nästa gång att vi kör högervarv eller något så man slipper oroa sig för att få en ny kylarprydnad i nästa sväng ?

Tyckte det var kul att så mycket folk dök upp men som sagt hade det inte skadat om det var mer uppstyrt. Så som det såg ut i Lördags var det mer än ett under att inget hände, det var riktigt nära många gånger.

Bara ett förslag..

bluelight turboabstinens
26 november 2007 · 442 Inlägg

låter roligt med konbana, det där med högervarv vore vettigt men kanske svårt att få alla att förstå..

Att man kör åt samma håll och hålla avstånd minskar ju risken att smälla in i varandra till nästan noll.

ocertifierad klåpmekare
rallycrosstjej22
26 november 2007 · 363 Inlägg

tror inte det spelar roll va man säger så för det finns idioter till allt ändåhmm
jag kommer på lördag handbromsen funkar:P va ute o körde lite i natt hehe

She Devil
bluelight turboabstinens
26 november 2007 · 442 Inlägg

kommer kanske förbi jag med, om inte annat som passagerare, riktigt full och odräglig ska jag bli, kasta ölburkar osv!

ocertifierad klåpmekare
John87 Stolt Volvoägare
27 november 2007 · 4 913 Inlägg

Jag och tjejen kommer nog ner tror jag smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
J-P-R DO IT LOW STYLE
27 november 2007 · 1 342 Inlägg

Tror jag tar BMWn till helgen så jag slipper rycka handbroms. Ska bara byta framskärmar på den först smile

SaabLejon ÖSM #1 -08
27 november 2007 · 484 Inlägg

J-P-R skrev:
Kan vi inte komma överens till nästa gång att vi kör högervarv eller något så man slipper oroa sig för att få en ny kylarprydnad i nästa sväng ?

Tar du på dig reflexvästen och står i mitten vinkandes med lysande pekpinnar, så kan nog högervarv lyckas genomföras under kvällen roll

Alt. meddela ex Unibet så kan man spela på om det blir en krasch eller ej under kvällen wink

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
J-P-R DO IT LOW STYLE
27 november 2007 · 1 342 Inlägg

SaabLejon skrev:

J-P-R skrev:
Kan vi inte komma överens till nästa gång att vi kör högervarv eller något så man slipper oroa sig för att få en ny kylarprydnad i nästa sväng ?

Tar du på dig reflexvästen och står i mitten vinkandes med lysande pekpinnar, så kan nog högervarv lyckas genomföras under kvällen roll

Alt. meddela ex Unibet så kan man spela på om det blir en krasch eller ej under kvällen wink

Haha räcker väl med min arbetsjacka och stå och vifta där. Risken är väl att någon skön glidare kör på mig wink

Nej det är nog som sagt ett lönlöst projekt. Alternativet är väl att försöka hitta något ställa där man verkligen kan styra upp något.

Has
27 november 2007 · 191 Inlägg

Det hjälper ju inte heller att skriva "högersväng" här då alla som är ute och kör är inte gorgare utan åker till mötesplatsen med annat folk. Ta med en megafon istället tongue

Volvo 855 T-5R "Plommon" (1995)
Heib
29 november 2007 · 21 Inlägg

KOmmer en sväng med nya åket:D

Bomber & granater, nu leker vi pirater;)
Tonket Bimmer Freak
1 december 2007 · 162 Inlägg

Hello, boys and girls smile. Blir de nån träff/konbanekörning ikväll, och vilken tid är det som gäller isåfall...är det kl. 21:00 som de står i första inlägget eller ändrat???
Tänkte bara på att de är ju inte lovat nå jätte bra väder till idag/ikväll, men blir de nått så är jag på iaf. smile

Member of Unknown Örebro
John87 Stolt Volvoägare
1 december 2007 · 4 913 Inlägg

Tonket skrev:
Hello, boys and girls smile. Blir de nån träff/konbanekörning ikväll, och vilken tid är det som gäller isåfall...är det kl. 21:00 som de står i första inlägget eller ändrat???
Tänkte bara på att de är ju inte lovat nå jätte bra väder till idag/ikväll, men blir de nått så är jag på iaf. smile

Vi är också på!

Hade varit kul med någon form av bekräftelse ifall det blir nåt eller inte smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
TheBabe
1 december 2007 ·

Jag är på big_smile Eller ja, är John på så är jag på =P

Hoppas det blir många som kommer ^^

Klockan 21 var det va, vid Blomsterlandet i Marieberg?

rallycrosstjej22
1 december 2007 · 363 Inlägg

det e väl bara att köra på kl.21.00 brukar ju oftast va den tiden så..ja komer dit till nio iaf hinner nog inte komma tidigare har problem med bilen:/

She Devil
Tonket Bimmer Freak
1 december 2007 · 162 Inlägg

rallycrosstjej22 skrev:
det e väl bara att köra på kl.21.00 brukar ju oftast va den tiden så..ja komer dit till nio iaf hinner nog inte komma tidigare har problem med bilen:/

What´s the problem...du har ju nyss fixat handbromsen...va e de nu då smile?

Vet du om de e nå andra på g dit ikväll...o blir de en "träff" eller blir de en liten samling bara för vidare färd till nån konbane körning någonstans...?

Member of Unknown Örebro
Tonket Bimmer Freak
1 december 2007 · 162 Inlägg

Ingen som vet nåt mer konkret???
Har ju slutat regna nu i allafall, nått positivt åtminstone.

Member of Unknown Örebro
syncro
1 december 2007 · 71 Inlägg

hur blir det nu kommer det att vara något kl 21:00 idag????

SaabLejon ÖSM #1 -08
1 december 2007 · 484 Inlägg

syncro skrev:
hur blir det nu kommer det att vara något kl 21:00 idag????

Bra fråga, men jag står iaf över denna gången pga förhinder.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang