xenon 35w 50w 55w

NMI
8 december 2007 · 1 045 Inlägg

har även jag bes med xenon som inte var orginal på, inga problem,
har man nya bil tänker dom nog inte på det, hade i halvlyset bara.

BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
_jussi_ Jussi
8 december 2007 · 71 Inlägg

En kompis till mig har en C klass merca 95. med orginal xenon i halv. men besiktnings gubbarna kollade efter boxar som en tok big_smile kan säga att dom fick leta. sen vet jag en annan som har en likadan merca som jag och hade efter monterat xenon och det gick igenom. tror att det handlar om hur noga dom ids vara. dom kanske inte tänker på det vad vet jag.

förresten bumpe du hade som sagt nästan fått dubbelt så bra ljus om du hade haft klart eller vitt glas. borde nog gå att byta?

Kolla in min Volvo V70N projekt tråd
jetta16v
9 november 2013 · 1 534 Inlägg

_jussi_ skrev:
En kompis till mig har en C klass merca 95. med orginal xenon i halv. men besiktnings gubbarna kollade efter boxar som en tok big_smile kan säga att dom fick leta. sen vet jag en annan som har en likadan merca som jag och hade efter monterat xenon och det gick igenom. tror att det handlar om hur noga dom ids vara. dom kanske inte tänker på det vad vet jag.

förresten bumpe du hade som sagt nästan fått dubbelt så bra ljus om du hade haft klart eller vitt glas. borde nog gå att byta?

Lite OT men, var det du eller kompisen som hade mercan med original xenon?

smile

te_wik Forummoderator
9 november 2013 · 12 813 Inlägg

jetta16v skrev:

_jussi_ skrev:
En kompis till mig har en C klass merca 95. med orginal xenon i halv. men besiktnings gubbarna kollade efter boxar som en tok big_smile kan säga att dom fick leta. sen vet jag en annan som har en likadan merca som jag och hade efter monterat xenon och det gick igenom. tror att det handlar om hur noga dom ids vara. dom kanske inte tänker på det vad vet jag.

förresten bumpe du hade som sagt nästan fått dubbelt så bra ljus om du hade haft klart eller vitt glas. borde nog gå att byta?

Lite OT men, var det du eller kompisen som hade mercan med original xenon?

smile

Jag vill minnas att _jussi_ för fem år sedan hade en W124 så då fanns det inget original xenon. tongue



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang