Release: Garaget v7.1

Lindström Envis optimist
1 juni 2008 · 454 Inlägg

Får väl fråga igen, har varit så ända sen förra uppdateringen. Jag stör mig på det men vet inte va andra säger.

När man trycker på slumpa bilder under "bilar" så får man även med bilar från "evenemang". Ska de vara så?

Oljekannan
2 juni 2008 · 35 Inlägg

Kanelbullen skrev:

Kanelbullen skrev:
Jag vill ha så som tex med msn att jag kan radera inlägg flera åt gången än att ta en i taget ... I gästboken !

Just det , när blir det så ??

Volvo v70 (2007)
Mauno
30 juli 2008 · 5 Inlägg

Du har lyckats fa till en otroligt lyckad sajt... GRATTIS!

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
30 september 2008 · 963 Inlägg

Om man tittar på bloggöversikten på en användare så kan man inte klicka på "9 kommentarer" för att komma in i just den bloggen och kommentera.
Man scrollar uppåt och klickar på rubriken så kommer man in i just det blogginlägget. Jobbigt när man läst en lång blogg och har segt scrollhjul(scrolllisten är fusk wink ).

Senast redigerat av TCG (30 september 2008)

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
30 september 2008 · 6 170 Inlägg

TCG skrev:
Om man tittar på bloggöversikten på en användare så kan man inte klicka på "9 kommentarer" för att komma in i just den bloggen och kommentera.
Man scrollar uppåt och klickar på rubriken så kommer man in i just det blogginlägget. Jobbigt när man läst en lång blogg och har segt scrollhjul(scrolllisten är fusk wink ).

Du har inte skrivit i fel tråd ??

Det är v7.2 nu vettu wink  tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
MilleN
30 september 2008 · 9 108 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

TCG skrev:
Om man tittar på bloggöversikten på en användare så kan man inte klicka på "9 kommentarer" för att komma in i just den bloggen och kommentera.
Man scrollar uppåt och klickar på rubriken så kommer man in i just det blogginlägget. Jobbigt när man läst en lång blogg och har segt scrollhjul(scrolllisten är fusk wink ).

Du har inte skrivit i fel tråd ??

Det är v7.2 nu vettu wink  tongue

mm jag låser här och hänvisar till 7.2-tråden smile

edit: Jag kunde visst inte låsa trådar i Nyhets-delen, men håll er i 7.2-tråden i fortsättningen annars får ni med mig att göra big_smile

Senast redigerat av MilleN (30 september 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang