TJEJER, hur tycker ni en kille ska vara?

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 juni 2008 · 5 753 Inlägg

av inläggen i tråden att dömma så kommer jag alldrig få nån tjej lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Skalman
11 juni 2008 · 508 Inlägg

Jag lagar gärna min mat själv för mat är ju livet :-)
tailänsk gryta med kokosmjölk och ris det är mumma det :-D

Liner
11 juni 2008 · 583 Inlägg

Det ser mörkt ut för mig om man läser den här tråden o.0

Ni letar ju efter något sånär superman... yikes

går de inte med nån som dricker bärs i soffan och kan ha nån myskväll med fotboll och polare?

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
richardoo290 VOLVO for life..
11 juni 2008 · 2 113 Inlägg

_Zuperior_ skrev:
Fanns en tråd med hur killarna tyckte vi tjejer ska vara och då får  det bli en tråd med hur vi tjejer tycker ni killar ska vara! big_smile

Själv är jag väldigt svag för killar med tattoos, piercingar, vältränade ej biffiga, roliga, bilintresserad och kunnig, spontana, säger och vågar stå för vad de tycker. Finns du? wink HAHA!

Någon som är grymt snygg så är de BAM MARGERA! big_smile

Kom igen nu brudar! Okej ni killar med wink

och du tycker att han är en snäll jordnära person ?
grabben har ju ADHD eller nått, plz

Kanse
11 juni 2008 · 1 120 Inlägg

Uppmärksam å rolig smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
bmx
11 juni 2008 · 7 100 Inlägg

öhhh??här skulle tjejer skriva om hur en kille ska vara,men de verkar vara tvärtom!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
azid Det som inte dödar gör ont
11 juni 2008 · 2 668 Inlägg

richardoo290 skrev:

_Zuperior_ skrev:
Fanns en tråd med hur killarna tyckte vi tjejer ska vara och då får  det bli en tråd med hur vi tjejer tycker ni killar ska vara! big_smile

Själv är jag väldigt svag för killar med tattoos, piercingar, vältränade ej biffiga, roliga, bilintresserad och kunnig, spontana, säger och vågar stå för vad de tycker. Finns du? wink HAHA!

Någon som är grymt snygg så är de BAM MARGERA! big_smile

Kom igen nu brudar! Okej ni killar med wink

och du tycker att han är en snäll jordnära person ?
grabben har ju ADHD eller nått, plz

hahaha tänkte på det jag med han är ju störd bortskämd och jävligt jobbig

2slow
moose46019 study
11 juni 2008 · 772 Inlägg

hmm snäll
taskig och dryg brukar ju fungera ganska bra annars
eller har jag fel?


jag hoppas vissa skämtar när de säger att de bara kan göra billys pizza och sådant liknade.
för vem kan inte göra en tikimasala obs då menar jag ej de färdiga mixarna utan man gör allting själv.

Senast redigerat av moose46019 (11 juni 2008)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 juni 2008 · 5 753 Inlägg

bmx skrev:
öhhh??här skulle tjejer skriva om hur en kille ska vara,men de verkar vara tvärtom!

men du vet ju inte åt vilket håll garaget pojkarna är lagd roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
NETTAN Girls go fast
12 juni 2008 · 893 Inlägg

richardoo290 skrev:

_Zuperior_ skrev:
Fanns en tråd med hur killarna tyckte vi tjejer ska vara och då får  det bli en tråd med hur vi tjejer tycker ni killar ska vara! big_smile

Själv är jag väldigt svag för killar med tattoos, piercingar, vältränade ej biffiga, roliga, bilintresserad och kunnig, spontana, säger och vågar stå för vad de tycker. Finns du? wink HAHA!

Någon som är grymt snygg så är de BAM MARGERA! big_smile

Kom igen nu brudar! Okej ni killar med wink

och du tycker att han är en snäll jordnära person ?
grabben har ju ADHD eller nått, plz

jo det är klart att killen ska vara snäll men inte snälltönt då.. okej jordnära och vara hemmifrånflyttad..
måste man ha ADHD för att vara pierad/tattuerad/kunnig/spotan... mm? oj de var nå nytt :roll

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Snoppen
12 juni 2008 · 543 Inlägg

Sued skrev:

Sushikocken skrev:

cutlass skrev:

Jag kan ju koka ägg, ärtsoppa, blobrö å fläsk, pyttipanna på påse,  omelett, och hamburgare. Fast jag kanske är lite överkvalificerad tongue

Heter du "Sushikocken" och kan inte ens göra Sushi, fy! roll

Själv står man precis och gör egna klyf potatisar med färsk oregano,  stekt fläskfilé i mumsig ört och vitlöks sås tillsammans med lite grönsaker och en baugette jag snodde med mig från jobbet. Hobby kock big_smile

Har fått för mig att ni fina flickor söker någon som kan lyssna men ändå kan säga ifrån, någon som är snäll men ändå inte för snäll, någon som uppskattar er för den ni är och garanterat kan säga att eran rumpa inte ser stor ut i de där jeansen!

Själv brukar jag falla på att jag inte är den där bad boyen. Visst är tillräckligt tränad, har en tatuering på armen, äger och kör en väldans massa fina bilar och har rätt oki med pengar, men men det löser sig nog till slut iaf får man hoppas.

Puss på er alla fina flickor smile

Om dom inte är negresser vill säga, säger du så då, ja då får du en smäll smile

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
cutlass
12 juni 2008 · 383 Inlägg

Va tvungen å kolla upp vem den där Bam Margera va...hade aldrig hört talas om honom förens i denna tråd..å jag måste säga att va ju inte snygg,söt,vacker nånstans....inte ful heller..men de fanns absolut inget spec hos han som jag fastna för ...
vem är han å vad gör han?...
(Ok,jag kanske inte alltid har båda fötterna på jorden då jag inte en tycker Brad Pitt är nåt jag skulle vilja dela säng med) men men...
tacka vet jag shabo...haha wink

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
NJ_
12 juni 2008 · 2 118 Inlägg

Bam margera är ett skateboard proffs, sponsrad av bland annat Element, har två egna shower på mtv (viva la bam, bams unholy union) men är även med i jackass bland annat..

D.i.l.l.i.g.a.f
T5Black
12 juni 2008 · 451 Inlägg

Vad är det med många tjejer att dom bara vill ha "badboys"! förstår inte vad ni ska ha de till, man hör ju på namnet att de är dåligt liksom!?
Själv är jag helt tvärtimor "badboy" jag är nog mer av en svärmors dröm haha!! Älskar att laga mat, dricker aldrig, har aldrig testat snusa eller röka, gillar trägårdar, älskar att ha mysiga hemma kvällar, väldigt lugn och trevlig, snygg:P haha

Tribbe SAAB♥SUBARU
12 juni 2008 · 1 636 Inlägg

moose46019 skrev:
hmm snäll
taskig och dryg brukar ju fungera ganska bra annars
eller har jag fel?


jag hoppas vissa skämtar när de säger att de bara kan göra billys pizza och sådant liknade.
för vem kan inte göra en tikimasala obs då menar jag ej de färdiga mixarna utan man gör allting själv.

Är det illa om man inte vet vad tikimasala är?roll

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
TRYIT Teddan
12 juni 2008 · 2 495 Inlägg

T5Black skrev:
Vad är det med många tjejer att dom bara vill ha "badboys"! förstår inte vad ni ska ha de till, man hör ju på namnet att de är dåligt liksom!?
Själv är jag helt tvärtimor "badboy" jag är nog mer av en svärmors dröm haha!! Älskar att laga mat, dricker aldrig, har aldrig testat snusa eller röka, gillar trägårdar, älskar att ha mysiga hemma kvällar, väldigt lugn och trevlig, snygg:P haha

vad heter din pojkvän tongue

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Rushman Evolution Garage
12 juni 2008 · 1 299 Inlägg

T5Black skrev:
Vad är det med många tjejer att dom bara vill ha "badboys"! förstår inte vad ni ska ha de till, man hör ju på namnet att de är dåligt liksom!?
Själv är jag helt tvärtimor "badboy" jag är nog mer av en svärmors dröm haha!! Älskar att laga mat, dricker aldrig, har aldrig testat snusa eller röka, gillar trägårdar, älskar att ha mysiga hemma kvällar, väldigt lugn och trevlig, snygg:P haha

haha snacka om marknadsföring;)

Sky´s the limit...
evilaudio
12 juni 2008 · 16 195 Inlägg

r-ted skrev:

T5Black skrev:
Vad är det med många tjejer att dom bara vill ha "badboys"! förstår inte vad ni ska ha de till, man hör ju på namnet att de är dåligt liksom!?
Själv är jag helt tvärtimor "badboy" jag är nog mer av en svärmors dröm haha!! Älskar att laga mat, dricker aldrig, har aldrig testat snusa eller röka, gillar trägårdar, älskar att ha mysiga hemma kvällar, väldigt lugn och trevlig, snygg:P haha

vad heter din pojkvän tongue

hur kul e de å va hemma i laga mat å ruttna i soffan varje kväll??


de måste ju fan hända saker..big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
T5Black
12 juni 2008 · 451 Inlägg

haha roliga reaktioner man fick!! gav bara ett annat perspektiv från badboy attityden! har faktiskt en flickvän sen många år tillbaka såtongue klart jag har en annan sida man kan vissa om man vill de, Har spelat elbas i 3 olika dödsmetalband, har haft hår ner för halva ryggen, de är väl lite badboy då;P

NETTAN Girls go fast
12 juni 2008 · 893 Inlägg

Tribbe skrev:

moose46019 skrev:
hmm snäll
taskig och dryg brukar ju fungera ganska bra annars
eller har jag fel?


jag hoppas vissa skämtar när de säger att de bara kan göra billys pizza och sådant liknade.
för vem kan inte göra en tikimasala obs då menar jag ej de färdiga mixarna utan man gör allting själv.

Är det illa om man inte vet vad tikimasala är?roll

jag tror inte de är illa... vet inte heller vad de är men de låter farligt å äckligt!  mycket matkräsen  big_smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang