TJEJER, hur tycker ni en kille ska vara?

Cossi_Micke
12 juni 2008 · 282 Inlägg

cutlass skrev:
Kåt,Glad och Jävligt Tacksam  ska en kille vara big_smile   wink

hahah den va skönwink

M3LK3R
12 juni 2008 · 113 Inlägg

Tribbe skrev:

moose46019 skrev:
hmm snäll
taskig och dryg brukar ju fungera ganska bra annars
eller har jag fel?


jag hoppas vissa skämtar när de säger att de bara kan göra billys pizza och sådant liknade.
för vem kan inte göra en tikimasala obs då menar jag ej de färdiga mixarna utan man gör allting själv.

Är det illa om man inte vet vad tikimasala är?roll

Jag undrar också vad det är. Säkert ingen höjdare!

BMW 740IA E32 "Diplomaten" (1993)
tuzz Biltok
12 juni 2008 · 117 Inlägg

M3LK3R skrev:

Tribbe skrev:

moose46019 skrev:
hmm snäll
taskig och dryg brukar ju fungera ganska bra annars
eller har jag fel?


jag hoppas vissa skämtar när de säger att de bara kan göra billys pizza och sådant liknade.
för vem kan inte göra en tikimasala obs då menar jag ej de färdiga mixarna utan man gör allting själv.

Är det illa om man inte vet vad tikimasala är?roll

Jag undrar också vad det är. Säkert ingen höjdare!

Om jag inte minns fel så är det en indisk maträtt.. med bla kyckling.. Det är vad jag vet roll

Team Frosth
moose46019 study
13 juni 2008 · 772 Inlägg

tuzz skrev:

M3LK3R skrev:

Tribbe skrev:

Är det illa om man inte vet vad tikimasala är?roll

Jag undrar också vad det är. Säkert ingen höjdare!

Om jag inte minns fel så är det en indisk maträtt.. med bla kyckling.. Det är vad jag vet roll

indisk kyckling den kryddas på ett specielt sätt typ. brukar göra min egen variant på det när jag inte har köpt mixen. bara köra ner lite creme fresieh sedan massa kryddor givetvis vatten innan. sedan rörar om blir grymt gott.

hades2k
13 juni 2008 ·

Hmm jag minns när jag var ung, då var det absolutet förbjudet att mecka med datorer om man skulle ha en chans på tjejerna? E det fortfarande så, eller vågar man sig in i leken igen? tongue
Kanske rent av så att det numera är tufft att mecka datorer? roll
Äsch jag borde nog gå ut lite oftare tongue

Senast redigerat av hades2k (13 juni 2008)

Opelmadness German cars, quality and beyond
13 juni 2008 · 8 197 Inlägg

T5Black skrev:
Vad är det med många tjejer att dom bara vill ha "badboys"! förstår inte vad ni ska ha de till, man hör ju på namnet att de är dåligt liksom!?
Själv är jag helt tvärtimor "badboy" jag är nog mer av en svärmors dröm haha!! Älskar att laga mat, dricker aldrig, har aldrig testat snusa eller röka, gillar trägårdar, älskar att ha mysiga hemma kvällar, väldigt lugn och trevlig, snygg:P haha

Äntligen nån mer som är som en annan.
Fattar det inte, men jag blir svärmorsfavoriten direkt!
En tjejkompis morsa tjatade på mig att börja dejta hennes dotter. lol
Finns det ingen tjej här inne som uppskattar en 100% ärlig, snäll, omtänksam och lugn kille som KAN laga mat?
Inget direkt jätteexotiskt, men hey.. Man kan ju lära sig. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
R0b1n hej
13 juni 2008 · 291 Inlägg

äga alla andras bilar på race? smile

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!
Super_Micke Bildrulle
13 juni 2008 · 499 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

T5Black skrev:
Vad är det med många tjejer att dom bara vill ha "badboys"! förstår inte vad ni ska ha de till, man hör ju på namnet att de är dåligt liksom!?
Själv är jag helt tvärtimor "badboy" jag är nog mer av en svärmors dröm haha!! Älskar att laga mat, dricker aldrig, har aldrig testat snusa eller röka, gillar trägårdar, älskar att ha mysiga hemma kvällar, väldigt lugn och trevlig, snygg:P haha

Äntligen nån mer som är som en annan.
Fattar det inte, men jag blir svärmorsfavoriten direkt!
En tjejkompis morsa tjatade på mig att börja dejta hennes dotter. lol
Finns det ingen tjej här inne som uppskattar en 100% ärlig, snäll, omtänksam och lugn kille som KAN laga mat?
Inget direkt jätteexotiskt, men hey.. Man kan ju lära sig. wink

Hehe, hittar du en sån kvinna och hon har en syster kan du ju höra av dig wink

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Casy vinnarskalle!
13 juni 2008 · 907 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

T5Black skrev:
Vad är det med många tjejer att dom bara vill ha "badboys"! förstår inte vad ni ska ha de till, man hör ju på namnet att de är dåligt liksom!?
Själv är jag helt tvärtimor "badboy" jag är nog mer av en svärmors dröm haha!! Älskar att laga mat, dricker aldrig, har aldrig testat snusa eller röka, gillar trägårdar, älskar att ha mysiga hemma kvällar, väldigt lugn och trevlig, snygg:P haha

Äntligen nån mer som är som en annan.
Fattar det inte, men jag blir svärmorsfavoriten direkt!
En tjejkompis morsa tjatade på mig att börja dejta hennes dotter. lol
Finns det ingen tjej här inne som uppskattar en 100% ärlig, snäll, omtänksam och lugn kille som KAN laga mat?
Inget direkt jätteexotiskt, men hey.. Man kan ju lära sig. wink

Det är klart att tjerer uppskattar sånt, med det är inte det första dom kollar efter. Det absolut viktigaste är att vi killar har BRA självförtroende, och visar att det är vi som bestämmer! Det må låta djuriskt, men det är fan sant. Tjejerna kanske inte själva är medvetna om det, men så är det. smile Humor är oxå väldigt viktigt, en torris kommer aldrig få ligga cool

BMW M3 "Crisis" (2002)
TLO
13 juni 2008 · 1 062 Inlägg

I Stockholm är det rakad skalle, tatueringar, och "farlighet" som verkar gå hem hos de flesta brudar.....

"You Go, we go!"
Casy vinnarskalle!
13 juni 2008 · 907 Inlägg

TLO skrev:
I Stockholm är det rakad skalle, tatueringar, och "farlighet" som verkar gå hem hos de flesta brudar.....

Är det så konstigt då?

BMW M3 "Crisis" (2002)
PlumCrazy
13 juni 2008 · 881 Inlägg

Ja är det en tjej man söker så är det inte denna tråden man ska läsa i alla fall det är ett som är säkert, snacka om att driva självförtroendet i botten för de flesta (antar jag iaf) XD hahaha

Klickar det så gör det, finns ingen generell tumregel för en kille/tjej ska vara om det nu var nån som trodde det, däremot kan jag finna ett visst intresse i vad en annan anser ur ett rent roande perspektiv tongue

"TJEJER, hur tycker ni en kille ska vara?" säger topic, men ändå är det mest manliga inlägg i tråden med antingen undermedvetet eller direkt synliga raggningsförsök. lol

-Och jag nu kom ett manligt inlägg till och smutsar ner tråden, men vafasen jag känner ju att jag ändå måste tillägga detta. wink

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Hakan_J
13 juni 2008 · 380 Inlägg

cutlass skrev:
Kåt,Glad och Jävligt Tacksam  ska en kille vara big_smile   wink

Här ä ja smile

NETTAN Girls go fast
14 juni 2008 · 893 Inlägg

PlumCrazy skrev:
Ja är det en tjej man söker så är det inte denna tråden man ska läsa i alla fall det är ett som är säkert, snacka om att driva självförtroendet i botten för de flesta (antar jag iaf) XD hahaha

Klickar det så gör det, finns ingen generell tumregel för en kille/tjej ska vara om det nu var nån som trodde det, däremot kan jag finna ett visst intresse i vad en annan anser ur ett rent roande perspektiv tongue

"TJEJER, hur tycker ni en kille ska vara?" säger topic, men ändå är det mest manliga inlägg i tråden med antingen undermedvetet eller direkt synliga raggningsförsök. lol

-Och jag nu kom ett manligt inlägg till och smutsar ner tråden, men vafasen jag känner ju att jag ändå måste tillägga detta. wink

Eftersom det är flest killar som skrivit här, betyder det att de killarna spelar på andra planhalvan? hmm
Man kan ju nästan tro de.. Men som sagt, klickar de så klickar de, men man (iaf jag...) har ju viss förkärlek till olika saker. Tattoos, skatestil mm big_smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Liner
14 juni 2008 · 583 Inlägg

hades2k skrev:
Hmm jag minns när jag var ung, då var det absolutet förbjudet att mecka med datorer om man skulle ha en chans på tjejerna? E det fortfarande så, eller vågar man sig in i leken igen? tongue
Kanske rent av så att det numera är tufft att mecka datorer? roll
Äsch jag borde nog gå ut lite oftare tongue

jag kan antyda dig om att de är förmodligen inte helt omöjligt att få en tjej... men datorn har ju en tendens att ta all ens tid så man inte får tid över för att träffa tjejer o.0

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
klimpan
15 juni 2008 · 2 600 Inlägg

jag är snäll glad kan inte laga mat för utom pasta tongue går verken på gym eller är jätte smal. ha inget värstig jobb om inte tidnings trasport och packetrare räknas som värsting jobb tongue  ha läs och skriv svårigheter inlärnings problem. verka rätt kört för mig då =/ tongue

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
getost
15 juni 2008 · 62 Inlägg

Supra_Micke skrev:

Irmscher Vectra skrev:

T5Black skrev:
Vad är det med många tjejer att dom bara vill ha "badboys"! förstår inte vad ni ska ha de till, man hör ju på namnet att de är dåligt liksom!?
Själv är jag helt tvärtimor "badboy" jag är nog mer av en svärmors dröm haha!! Älskar att laga mat, dricker aldrig, har aldrig testat snusa eller röka, gillar trägårdar, älskar att ha mysiga hemma kvällar, väldigt lugn och trevlig, snygg:P haha

Äntligen nån mer som är som en annan.
Fattar det inte, men jag blir svärmorsfavoriten direkt!
En tjejkompis morsa tjatade på mig att börja dejta hennes dotter. lol
Finns det ingen tjej här inne som uppskattar en 100% ärlig, snäll, omtänksam och lugn kille som KAN laga mat?
Inget direkt jätteexotiskt, men hey.. Man kan ju lära sig. wink

Hehe, hittar du en sån kvinna och hon har en syster kan du ju höra av dig wink

ahh de får du gärna göra... dom e inte lätta att hitta

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
15 juni 2008 · 887 Inlägg

Tråden verkar spåra ur rätt rejält verkar de som.
Här kommer ett seriöst svar från en kille iallafall.

Av egen erfarenhet så Vet jag att tjejer uppskattar ärliga killar, gentlemens, omtänksamma, bra lyssnare, kunna ge bra råd, ska se rätt bra ut även om utseendet inte alltid är allt, han ska vara social, våga ta första steget, inte vara snål.

Där tror jag vi har en bra grund på en bra kille.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Eastmountain
15 juni 2008 · 22 Inlägg

Jojje_ skrev:
Tråden verkar spåra ur rätt rejält verkar de som.
Här kommer ett seriöst svar från en kille iallafall.

Av egen erfarenhet så Vet jag att tjejer uppskattar ärliga killar, gentlemens, omtänksamma, bra lyssnare, kunna ge bra råd, ska se rätt bra ut även om utseendet inte alltid är allt, han ska vara social, våga ta första steget, inte vara snål.

Där tror jag vi har en bra grund på en bra kille.

Måste säga att det var bra sammanfattat av dig Jojje_

Min "idealkille" är snäll,omtänksam, ärlig, bra lyssnare, stabil, ha bra humor, lagom barnslig wink seriös o inte vilja fjanta runt tongue händig så han kan fixa min bil tongue och dela intressen litegrann kanske, foto, datorer och bilar...om man ska gå på utseendet så gärna lagom med tatueringar, lite biffig så inte jag ser så stor ut tongue hmm....jag kan inte komma på fler saker just nu.....

Senast redigerat av Eastmountain (15 juni 2008)

-Du blev just omkörd av en tjej-
Sån ska sitta i bakrutan, nån...gång...
Thunderstruck
15 juni 2008 · 180 Inlägg

Skulle vilja säga som så att den perfekta killen inte existerar smile Alltid är det nåt fel på oss, men trots det så lyckas vi få tjejer på fall litet då o då, tror det handlar om att ha ett omdöme som kan tala om vad som är rätt och vad som är fel, typ smile

Vem hinner bromsa för fartkameror när det finns långa raksträckor
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang