TJEJER, hur tycker ni en kille ska vara?

emeliten
19 juni 2008 · 12 Inlägg

perfekta killen är bilmekaniker, snygg, lång, kan laga mat, social, och helt otroligt snäll. (låter som min pojke det! big_smile )

Och kom ihåg; det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke
Digital_Kicker
19 juni 2008 · 3 721 Inlägg

80% av inläggen här inne är skrivna av killar, skulle inte tjejer skriva om killar?, va nu så snälla och ge tjejerna en chans! Ni skrämmer ju iväg dom!

Angels
19 juni 2008 · 94 Inlägg

Freddeponken skrev:

hades2k skrev:
Duger det inte med Billys Pan Pizza? roll
Faller själv oxå oftast på att jag inte är  nån bad boy... Surt men så e det, shit happens, det e väl det man har nätdejting och tuffa avatarer till? tongue

hehe vi får tuffa till oss lite...verkar gå hem hos brudarna...

Var en så klockren sketch på tv, stockholm live tror jag det var. I en tjejtidning stod det hur en kille ska vara, muskulös, tuff, tatuerad osv.

Avslutningsvis så blir kvinnor misshandlade, slut kommentaren av komikern "Tacka fan för det när man har det idealet" Inte ett korrekt citat men liknande.

Det var ju det där med lite innanför pannbenet också roll

Rock-Star
19 juni 2008 · 2 982 Inlägg

öppna plånboken så ska du se att det flockas tjejer omkring dig TS.......

TLO
19 juni 2008 · 1 062 Inlägg

Residence skrev:
öppna plånboken så ska du se att det flockas tjejer omkring dig TS.......

Eller säg att du suttit på kåken, och nu "ångrar dig" och inget hellre vill än att "leva normalt"....

"You Go, we go!"
cutlass
21 juni 2008 · 383 Inlägg

*1: Det är viktigt att finna en man som kan laga mat och har ett jobb
2:Det är viktigt att finna en man som får dig att le
3:Det är viktigt att finna en man du kan lita på
4:Det är viktigt att finna en man som älskar att ha sex med dig
5:Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra...  *

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
RacingBunny
22 juni 2008 · 508 Inlägg

Äää man ska inte va allt för jäkla petig, HUMOR är fan 1a på listan sen ger ju utsidan insidan en chans, eller?

Lonnberg Pilot på Rv70
22 juni 2008 · 4 Inlägg

Som ja förstår de så ska väl den perfekta killen vara tankeläsare.
Då kan ni stänga tråden för ja vet att alla tjejer håller me.

MrTurbo Better than God \o/
22 juni 2008 · 1 882 Inlägg

Fan vad bögar det måste vara här inne med tanke på hur många killar som vet "hur en kille skall vara"... smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
minuzed
22 juni 2008 · 5 Inlägg

MrTurbo skrev:
Fan vad bögar det måste vara här inne med tanke på hur många killar som vet "hur en kille skall vara"... smile

Haha tongue

"Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd"
Evil_90 +Uppfinnare+
22 juni 2008 · 643 Inlägg

men varför är det alltid idioterna som får mest f**ta?? hmm eller stämmer det som tjejerna säger att "dom knullar med de tuffa å gifter sig med de snälla"??

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
Angels
22 juni 2008 · 94 Inlägg

Evil_90 skrev:
men varför är det alltid idioterna som får mest f**ta?? hmm eller stämmer det som tjejerna säger att "dom knullar med de tuffa å gifter sig med de snälla"??

Finns en undersökning med detta resultat:

Killar: Tar i mångt och mycket vem som hellst när det är frågan om ett one night stand men letar efter en snygg tjej att leva med.

Tjejer: Tar en snygg kille för en kväll och letar efter "mer innanför pannbenet" kille som inte alls behöver se jätte bra ut som familje material

VolvoHanna
22 juni 2008 · 373 Inlägg

Mkt humor och lätt för att vara spontan å lite galen, lagom omtänksam - inte så mkt så alla andra utnjyttjar det, Gärna "hemma" i köket å inte står å ser vilsen ut med stekspaden i handen..Lagom generös! - behöver inte överösa en med saker men att vara tillsammans med småläning är inte skoj! (been there ,done that!) å framför allt gilla mysiga soffkvällar men med ngn utekväll då och då! Så ska de se ut enligt mig!

Goat
22 juni 2008 · 13 Inlägg

VolvoHanna skrev:
Mkt humor och lätt för att vara spontan å lite galen, lagom omtänksam - inte så mkt så alla andra utnjyttjar det, Gärna "hemma" i köket å inte står å ser vilsen ut med stekspaden i handen..Lagom generös! - behöver inte överösa en med saker men att vara tillsammans med småläning är inte skoj! (been there ,done that!) å framför allt gilla mysiga soffkvällar men med ngn utekväll då och då! Så ska de se ut enligt mig!

*vinkar*

Super_Micke Bildrulle
22 juni 2008 · 499 Inlägg

VolvoHanna skrev:
Mkt humor och lätt för att vara spontan å lite galen, lagom omtänksam - inte så mkt så alla andra utnjyttjar det, Gärna "hemma" i köket å inte står å ser vilsen ut med stekspaden i handen..Lagom generös! - behöver inte överösa en med saker men att vara tillsammans med småläning är inte skoj! (been there ,done that!) å framför allt gilla mysiga soffkvällar men med ngn utekväll då och då! Så ska de se ut enligt mig!

Stekspade? *kliar sig lite och försöker komma på vad den ska användas till*

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Tobijas
22 juni 2008 · 34 Inlägg

stämmer in på mycket av det som tjejerna vill ha här men det går ändå så där med brudarna. Gillar både hemmakvällar och ut o kröka. Är både snäll och lite badboy men inte fan får man ligga för det.. jävla sätt.

För Skåne och friheten!
ichibon mmm, blåbärssoppa.
23 juni 2008 · 616 Inlägg

Hm, ja, är man bara ute efter att ligga, har man lite sämre förutsättningar oavsett hur man ser ut eller är.

/ichi
Lowenhart fälg fantast
23 juni 2008 · 1 086 Inlägg

Han ska vara hårdhänt, och kommer han hem och vill ha bambuzi ska han få det 7 dagar i veckan, han ska slå mig varannan dag och när han kommer hem ska maten ligga på bordet

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
ichibon mmm, blåbärssoppa.
23 juni 2008 · 616 Inlägg

Lowenhart skrev:
Han ska vara hårdhänt, och kommer han hem och vill ha bambuzi ska han få det 7 dagar i veckan, han ska slå mig varannan dag och när han kommer hem ska maten ligga på bordet

Been there, done that, ingen höjdare. big_smile

/ichi
Team-Adolfsson Gödseldräng
23 juni 2008 · 4 529 Inlägg

VolvoHanna skrev:
Mkt humor och lätt för att vara spontan å lite galen, lagom omtänksam - inte så mkt så alla andra utnjyttjar det, Gärna "hemma" i köket å inte står å ser vilsen ut med stekspaden i handen..Lagom generös! - behöver inte överösa en med saker men att vara tillsammans med småläning är inte skoj! (been there ,done that!) å framför allt gilla mysiga soffkvällar men med ngn utekväll då och då! Så ska de se ut enligt mig!

jaha vad är det för fel på småläningar då yikes

annars passar jag in haha
ops förutom utekvällar är aldrig ute lol

Senast redigerat av Team-Adolfsson (23 juni 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang