Eftersnack: Summermeet i Lidköping med SCR (Lidköping-racecrew och Arn racing) 4juni

Nssc Skaraborgs street cars crew!
7 juni 2011 · 204 Inlägg

zetec skrev:
Oj här händer det mycket när man inte loggar in på två dagar. tongue
Två sidor fyllda av tjafs och barnslerier.
Det gynnar ingen av arrangörerna eller föreningarna.
Hade jag varit helt utomstående och läst eftersnack-tråden för att se vad detta är för något så hade jag fnysit åt i stort sett alla inblandade parter av föreningar och arrangörer och sökt mig till något annat.
Så slut på sådant.
Jag vill inte dra det här tjafset vidare här på forumtråden men jag vill öppet som arrangör be "Nssc" om ursäkt. Vi känner inte varandra men här i furumet gjorde du absolut inget fel. Självklart är dina åsikter mycket välkomna precis som någon annans. De kaxiga orden som du därefter fick tycker jag kunde hoppats över.

Jag tycker det blev en bra träff, roligt med mycket bilar och folk.
Concernverksamheten SCR än så länge bestående av ARN och LRC är så pass nytt så det har folk av förståeliga skäl inga glasklara bilder av vad det är ännu men jag tror att det kan bli ett bra samarbete och ge trevliga tillställningar.
Om någon är intresserad och nyfiken så berättar jag gärna mer om vad våra idéer och mål är, det är bara att höra av sig. Jag brinner för det här.

Konkurrensen är, som tidigare nämnt, bara bra. Jag tycker absolut inte det är fel att det finns flera olika arrangörer av evenemang runtomkring. Det tyder bara på att intresset är stort.
Jag är övertygad om att det kommer bli många roliga träffar och evenemang att besöka i sommar.

Väl mött nästa gång
//Sebbe

Man tänker sig inte för alla gånger vet av egen erfarenhet .
mvh

Swedenautorace!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang