Angående: Modball rally Europa sommaren 2011

JW91
28 maj 2011 · 59 Inlägg

Munkens skrev:
Hoppas ni slänger upp mycket bilder och film från Modball sen!! Hoppas man kan köra själv nått år smile

Det ska vi ordna! Funderar på att göra en grupp på facebook så att de som vill ha lite updates på vad som händer under resan/filmer/bilder så är det bara att gå med smile då kan ju vem som helst av oss svenskar uppdatera också om man vill smile

Audi S3 8L (2002)
TEAMPONYDRIFT
2 juni 2011 · 76 Inlägg

Michel Rayes +46707226690 I would like 2 recommend y'all to get some walkie talkies, it will be a gr8 way 2 communicate between us on the road thru Europe, warnings, happenings or any other info we wanna share fast n easy... we r using PMR 446 RADIOS. Media Markt had some called Cobra for a very good price(345sek) if u guys dont already own any.
cheers...

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
Eddiie Bmw Fanatiker
8 juni 2011 · 292 Inlägg

Ses imorgon grabbar !! big_smile

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
18 juni 2011 · 59 Inlägg

Okej, då har vi kommit hem från vårat äventyr, jag gjorde en grupp på FB men glömde skriva namnet på den här sad men gå in och kika ändå! sök bara på "Modball Rally Europe 2011, stay updated here!" där kan ni läsa lite updates från mig, och kommer även slänga upp mer bilder där idag!

Eddiie och grabbarna gjorde en egen blogg också, den måste ni bara kolla in, det gör ni här http://m-drivers.bloggplatsen.se/

Är det något ni vill fråga så gör det, vi kan nog svara på allt vid det här tillfället smile

Audi S3 8L (2002)
zputnic
13 september 2011 ·

Hejsan!

Suttit och läst och blivit sugen på detta.
Lite frågor dock, skulle ni göra om detta?
Höll budgeten och var det så kul som det verkar? smile

JW91
13 september 2011 · 59 Inlägg

Tja!

Det var en upplevelse helt klart, man träffade mycket folk och körningen tyckte jag var helt okej.
Visst var det saker som kunde vara bättre, har sett att nästa år blir det inga "aktiviteter" mer än filmning och fest vid de olika stoppen vilket jag tror dom gör rätt i.. När vi körde i år skulle det t.ex. vara biltvätt för välgörenhet och fuel girls show, men inget som blev av.

Jag skulle göra om det, och funderar på att köra nästa år igen.
Något budget hade vi inte lagt upp innan, men vi klarade oss på runt 600 euro i bensin, vi körde en (Opel calibra) ser att du har en corvette så soppapengen blir nog dyrare wink sen åt vi för det mesta mat på bensinstationerna.. Det gick en slant på festerna också men det beror ju helt på hur full man vill bli wink

Men jag ångrar inte att jag gjorde den resan iaf, man fick vänner från hela europa och alla hade samma intresse, så gillar man att köra bil, festa och träffa nytt folk så kan jag inte annat än att rekommendera Modball smile

2012 lär bli galet också då det går ner till Ibiza ^^

MVH
Jocke

Audi S3 8L (2002)
R1kard V-Power
14 september 2011 · 1 186 Inlägg

Jaja lätt jag vill göra om det!! Skit i budget och ha jävligt roligt!!! big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
tsdi Egenföretagare
14 september 2011 · 2 496 Inlägg

Jag SKA åka nästa år! smile

Kommer bli SJUUUKT kul big_smile

Edit: Vi klarade oss på ca 40000:- (3 pers) och då var det inkluderat körningen från Strängnäs till London + Rallyt + Köringen ifrån Geneve och hem! (RS4 B7)

+ All mat + all sprit + övriga kostnader

Hur det gick för dom andra Svenskarna (Eddie, Richard och Johan i M3an) med en helt sjuk böter vet jag dock inte! Förmodligen lite högre summa än oss wink

Senast redigerat av tsdi (14 september 2011)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Tony_Rene Y not
14 september 2011 · 221 Inlägg

tsdi skrev:
Jag SKA åka nästa år! smile

Kommer bli SJUUUKT kul big_smile

Edit: Vi klarade oss på ca 40000:- (3 pers) och då var det inkluderat körningen från Strängnäs till London + Rallyt + Köringen ifrån Geneve och hem! (RS4 B7)

+ All mat + all sprit + övriga kostnader

Hur det gick för dom andra Svenskarna (Eddie, Richard och Johan i M3an) med en helt sjuk böter vet jag dock inte! Förmodligen lite högre summa än oss wink

klarade ni er med ca 40000 med sprit och mat och bensin.. allt? før 3 pers! var ju skit billigt!

tippade på 50000 per pers plus startavgiften...

Everything thats fast. has my name written on it
BMW X5 "Darkside" (2010)
BMW Alpina B10 4,6 "Sleeper Edition" (1998)
Toyota Supra "Winter Beater" (1994)
Hamilton
14 september 2011 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en evt eftersnackstråd.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang