Inför: Uddewalla Car Show 25 aug

_Lady_
16 februari 2012 · 276 Inlägg

sebbanboy14 skrev:
Tycker det ska 1 2 3 i asien med. Dee va japsarna som jwg tycker bjöd på mest kamp 2010 iaf

Ska ta detta i beräkningarna och se hur många asienbilar som anmäler sig för det måste vara en del för att det ska bli så många priser..

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
16 februari 2012 · 1 312 Inlägg

Det kommer, lovar dig det. Du kommer se de smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Donic
17 februari 2012 · 315 Inlägg

dåligt att ni tagit bort volvo sektionen hmm. jag som sett fram emot o se lite feta volvos tongue.

inte visste ja att dom va så till besvär... är la bättre ju mer som kommer oavsett för märke man kör!

får se kommer kanske som åskådare... min är ju iofs endå inte utställningsskick.

peegee Forummoderator
17 februari 2012 · 2 924 Inlägg

Donic skrev:
dåligt att ni tagit bort volvo sektionen hmm. jag som sett fram emot o se lite feta volvos tongue.

inte visste ja att dom va så till besvär... är la bättre ju mer som kommer oavsett för märke man kör!

får se kommer kanske som åskådare... min är ju iofs endå inte utställningsskick.

Nu var du inte lite motsägelsefull…
Fler bilar är ju välkommna nu och Volvo är väl en European Car, så vad hindrar dem från att komma? roll

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
alexxe En gång till nu
17 februari 2012 · 760 Inlägg

Donic skrev:
dåligt att ni tagit bort volvo sektionen hmm. jag som sett fram emot o se lite feta volvos tongue.

inte visste ja att dom va så till besvär... är la bättre ju mer som kommer oavsett för märke man kör!

får se kommer kanske som åskådare... min är ju iofs endå inte utställningsskick.

praktiskt exempel: jag ser inte att det finns en nissan avdelning? men gud va bra att de finns en asian car grupp ist, då kan ju tex mazda och toyota oxå vara med smile.


e la roligare att blanda sig lite med andra svenska bilar tex köenigsegg haha cool.

Alla ska meéé

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
_Lady_
18 februari 2012 · 276 Inlägg

Självklart är ju volvo välkommet och dom kan platsa i många olika andra grenar om dom inte vill tävla i klassen  european car dom kan ju bland annat vinna best in show eller någon annat beror ju på vad dom vill tävla i.
Tanken är att på på Uddewalla Car Show är att man vill visa upp att man har ett genuit bilintresse oavsett vad för märke man har på bilen....

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Donic
18 februari 2012 · 315 Inlägg

Alexiz
    Idag 09:22:22

Självklart är ju volvo välkommet och dom kan platsa i många olika andra grenar om dom inte vill tävla i klassen  european car dom kan ju bland annat vinna best in show eller någon annat beror ju på vad dom vill tävla i.
Tanken är att på på Uddewalla Car Show är att man vill visa upp att man har ett genuit bilintresse oavsett vad för märke man har på bilen....

alexxe
    Igår 22:35:20

    Donic skrev:

    dåligt att ni tagit bort volvo sektionen hmm. jag som sett fram emot o se lite feta volvos tongue.

    inte visste ja att dom va så till besvär... är la bättre ju mer som kommer oavsett för märke man kör!

    får se kommer kanske som åskådare... min är ju iofs endå inte utställningsskick.

praktiskt exempel: jag ser inte att det finns en nissan avdelning? men gud va bra att de finns en asian car grupp ist, då kan ju tex mazda och toyota oxå vara med smile.


e la roligare att blanda sig lite med andra svenska bilar tex köenigsegg haha cool.

Alla ska meéé

peegee
    Igår 13:15:56

    Donic skrev:

    dåligt att ni tagit bort volvo sektionen hmm. jag som sett fram emot o se lite feta volvos tongue.

    inte visste ja att dom va så till besvär... är la bättre ju mer som kommer oavsett för märke man kör!

    får se kommer kanske som åskådare... min är ju iofs endå inte utställningsskick.

Nu var du inte lite motsägelsefull…
Fler bilar är ju välkommna nu och Volvo är väl en European Car, så vad hindrar dem från att komma? roll

jaha va bra hängde inte med riktigt men då har det blivit tydligt för andra också tongue. hehe.

oki hoppas det kommer många olika märken då trevligt o träffas bryr mig inte så mkt om vilket märke man kör tongue så länge man har intresse... om ja får putsat bilen tills dess så kanske jag ställer ut. 740 tongue. med navkapslar på kommer inte vinna men kan va kul kanske endå tongue.

mvh dino

_Lady_
18 februari 2012 · 276 Inlägg

Donic skrev:

Alexiz
    Idag 09:22:22

Självklart är ju volvo välkommet och dom kan platsa i många olika andra grenar om dom inte vill tävla i klassen  european car dom kan ju bland annat vinna best in show eller någon annat beror ju på vad dom vill tävla i.
Tanken är att på på Uddewalla Car Show är att man vill visa upp att man har ett genuit bilintresse oavsett vad för märke man har på bilen....

alexxe
    Igår 22:35:20

    Donic skrev:

    dåligt att ni tagit bort volvo sektionen hmm. jag som sett fram emot o se lite feta volvos tongue.

    inte visste ja att dom va så till besvär... är la bättre ju mer som kommer oavsett för märke man kör!

    får se kommer kanske som åskådare... min är ju iofs endå inte utställningsskick.

praktiskt exempel: jag ser inte att det finns en nissan avdelning? men gud va bra att de finns en asian car grupp ist, då kan ju tex mazda och toyota oxå vara med smile.


e la roligare att blanda sig lite med andra svenska bilar tex köenigsegg haha cool.

Alla ska meéé

peegee
    Igår 13:15:56

    Donic skrev:

    dåligt att ni tagit bort volvo sektionen hmm. jag som sett fram emot o se lite feta volvos tongue.

    inte visste ja att dom va så till besvär... är la bättre ju mer som kommer oavsett för märke man kör!

    får se kommer kanske som åskådare... min är ju iofs endå inte utställningsskick.

Nu var du inte lite motsägelsefull…
Fler bilar är ju välkommna nu och Volvo är väl en European Car, så vad hindrar dem från att komma? roll

jaha va bra hängde inte med riktigt men då har det blivit tydligt för andra också tongue. hehe.

oki hoppas det kommer många olika märken då trevligt o träffas bryr mig inte så mkt om vilket märke man kör tongue så länge man har intresse... om ja får putsat bilen tills dess så kanske jag ställer ut. 740 tongue. med navkapslar på kommer inte vinna men kan va kul kanske endå tongue.

mvh dino

Självklart ska du ställa ut.. alla har lika stor rätt plus lika stor chans att få med sig ett pris smile

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
bjorlen Hobbyfotograf
21 februari 2012 · 717 Inlägg

Räkna med mig smile

danielbrorsson
22 februari 2012 ·

Låter trevligt, jag kommer! smile

vbubbis
24 februari 2012 · 201 Inlägg

lutar åt att jag kommer också smile

Mitsubishi evolution 8 "Evo 8" (2004)
RS88
27 februari 2012 · 14 Inlägg

Känns som de kommer bli lite storlek på de iår! Jag tar med mig skajjan och tar en plats i utställningen!

_Lady_
28 februari 2012 · 276 Inlägg

Ja det hoppas jag verkligen att det blir cool Härligt att ni vill dyka upp!! big_smile

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
_Lady_
5 mars 2012 · 276 Inlägg

Det är 15 stycken än så länge som har reserverat en plats för årets utställning! Grymt bra tycker jag big_smile

Ni som har skrivit att ni tänker komma så för att få en garanterad plats så maila till uddewallacarshow@hotmail.com

Det kostar inget att reservera sig en plats..... wink

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
alexxe En gång till nu
5 mars 2012 · 760 Inlägg

Alexiz skrev:
Det är 15 stycken än så länge som har reserverat en plats för årets utställning! Grymt bra tycker jag big_smile

Ni som har skrivit att ni tänker komma så för att få en garanterad plats så maila till uddewallacarshow@hotmail.com

Det kostar inget att reservera sig en plats..... wink

Be there or be out woohaa! lol

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
5 mars 2012 · 1 312 Inlägg

Riktigt roligt. Komemr säkert massa anmälningar dom sista veckorna med smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
_Lady_
24 mars 2012 · 276 Inlägg

Hej på Er!

Nu har jag vart i kontakt med VD:n för Torp Köpcentrum och han har inget emot att vi har en bilutställning hos dem han är själv väldig bilintresserad MEN... han vill att den så kallade "svansen" ska sköta sig. Alltså NI som INTE ska ställa ut ert fordon utan ska till utställningen och titta SKA sköta sig, med andra ord:

INGEN BURNING!!   INGEN BUSKÖRNING PÅ NÅGOT SÄTT!!
DÅ KOMMER NI AVISAS DÄRIFRÅN!!


För jag kämpar hårt för att vi ska kunna ha en plats och en utställning varje år och det kan förstöras om man beter sig på ett lilla sätt!! Då har vi inget plats eller utställning längre.

SNÄLLA!!!! SKÖT ER SÅ VI SLIPPER ATT AVISA ER DÄRIFRÅN OCH ATT VI FÅR ÅTERKOMMA TILL TORP MED UDDEWALLA CAR SHOW FLERA ÅR!!!

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
24 mars 2012 · 1 312 Inlägg

Bör ju inte vara några problem tycker man

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
MurtaSwenzon
27 mars 2012 · 30 Inlägg

Kommer nog smile Hoppas vädret är på bra humör bara!

Volvo 854 T-5R "Mammas Plutt" (1995)
alexxe En gång till nu
28 mars 2012 · 760 Inlägg

Förhoppningsvis så beter sig alla vuxna som vuxna och alla ungdommar och ungar som följer får vi hoppas att de räcker med att tycka de är kul att kika runt på lite roliga kärror smile.

Kommer det finnas papperskorgar utställda på den tänkta parkeringen föresten?

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang