Inför: Biltematräffen nr. 2 , Söndag 26/8 2012 ÖREBRO

kolsvajansson
30 juli 2012 · 875 Inlägg

Karavan från västeråshållet?

volvotobbe DREAMTEAM
30 juli 2012 · 76 Inlägg

anmält smile

The Silver Beast And The Red Lady
Flodis The MînÐfræk
30 juli 2012 · 184 Inlägg

Dock har jag problem med min Clio förtillfälligt. vet ej hur lång tid det kan ta & åtgärda de. sad     Får se om man kmr eller ej.

kolsvajansson
30 juli 2012 · 875 Inlägg

Flodis skrev:
Dock har jag problem med min Clio förtillfälligt. vet ej hur lång tid det kan ta & åtgärda de. sad     Får se om man kmr eller ej.

Tråkigt du:( var riktigt fin i v-ås i lördags!

pickistummen Billackerare
30 juli 2012 · 139 Inlägg

Kikar nog förbi smile

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
12 augusti 2012 · 3 519 Inlägg

Skickat in en anmälan smile Om bilen inte bli antagen så kommer jag och kikar ändå

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Flodis The MînÐfræk
12 augusti 2012 · 184 Inlägg

skickat anmälan jag med för någon dag sedan.  men har ej fått svar.

Flodis The MînÐfræk
16 augusti 2012 · 184 Inlägg

När får man veta om man blivit antagen eller inte?    för jag skickade en anmälan men vet inte om den kom fram eller inte. hmm

RayRayADT Sportcar for Life
16 augusti 2012 · 315 Inlägg

Jag kommer...smile

Unknown_Orebro
16 augusti 2012 ·

Nu har vi börjat svara på ansökningarna... Vi vill tacka för alla ansökningarna. För er som ännu ej ansökning har till 17/8 på er att ansöka, sedan är ansökningstiden slut.
Med vänlig hälsning,
Unknown Örebro

SweHedis
17 augusti 2012 · 238 Inlägg

Skickade in förut idag kom på att det vara sista dagen för det , väntar på svar smile

JP Samlare
Ford Galaxie 500 "The Champion AirRide" (1964)
Volvo 945 "JP mk18" (1992)
Renault Traffic "Expressen" (2007)
volvo_1987
18 augusti 2012 · 1 675 Inlägg

kul att man blev utvald! smile Inte den tuffaste bilen, men sticker nog ut lite smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
19 augusti 2012 · 3 519 Inlägg

Blev utvald jag med smile Dock kommer listerna sitta på wink
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-a6f612a507156c6f04b2850cec992de1.jpg

Senast redigerat av Mr_M_ (19 augusti 2012)

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
aero85
21 augusti 2012 · 621 Inlägg

hihi lite stressad nu frun åker till stockholm så jag och plutten på 2.5 år ska köra in 3st bilar till biltema på söndag morgon=) det ordnar sig=)

Figgaro
21 augusti 2012 · 983 Inlägg

aero85 skrev:
hihi lite stressad nu frun åker till stockholm så jag och plutten på 2.5 år ska köra in 3st bilar till biltema på söndag morgon=) det ordnar sig=)

Kommer du in med cabben ?smile skulle vara trevlig med ännu en cab som ställer ut smile)

aero85
21 augusti 2012 · 621 Inlägg

Skoppet skrev:

aero85 skrev:
hihi lite stressad nu frun åker till stockholm så jag och plutten på 2.5 år ska köra in 3st bilar till biltema på söndag morgon=) det ordnar sig=)

Kommer du in med cabben ?smile skulle vara trevlig med ännu en cab som ställer ut smile)

tyvär har jag ej hunnit greja motorproblemet=/

Figgaro
21 augusti 2012 · 983 Inlägg

aero85 skrev:

Skoppet skrev:

aero85 skrev:
hihi lite stressad nu frun åker till stockholm så jag och plutten på 2.5 år ska köra in 3st bilar till biltema på söndag morgon=) det ordnar sig=)

Kommer du in med cabben ?smile skulle vara trevlig med ännu en cab som ställer ut smile)

tyvär har jag ej hunnit greja motorproblemet=/

Åh fan sad surt ! va äre för fel ?hmm skulle varit as gött med fler cabbar:( vilka kommer du med annars ?smile

aero85
21 augusti 2012 · 621 Inlägg

Skoppet skrev:

aero85 skrev:

Skoppet skrev:
Kommer du in med cabben ?smile skulle vara trevlig med ännu en cab som ställer ut smile)

tyvär har jag ej hunnit greja motorproblemet=/

Åh fan sad surt ! va äre för fel ?hmm skulle varit as gött med fler cabbar:( vilka kommer du med annars ?smile

förgasarinställning tydligen finns det ingen i denna örebrostad som kan ställa in en weber 32/36a=( jag kommer med bubblan saaben och ett litet roligt tillskott=) min sons lilla elbil som arangören ville att jag skulle ha me=)

Senast redigerat av aero85 (21 augusti 2012)

Figgaro
21 augusti 2012 · 983 Inlägg

aero85 skrev:

Skoppet skrev:

aero85 skrev:

tyvär har jag ej hunnit greja motorproblemet=/

Åh fan sad surt ! va äre för fel ?hmm skulle varit as gött med fler cabbar:( vilka kommer du med annars ?smile

förgasarinställning tydligen finns det ingen i denna örebrostad som kan ställa in en weber 32/36a=( jag kommer med bubblan saaben och ett litet roligt tillskott=) min sons lilla elbil som aragören ville att jag skulle ha me=)

Okej hmm mjo den konsten har ju tyvärr försvunnit helt verkar det som. Ska köpa mig en weber tänkte jag och stoppa på dock måste man ju hitta någon som kan lära en hur man ska gö med sakerna för att fåt rätt!

Okej bubblan gillar ja att du tar med smile å el bilen verkar rolig big_smile ska kolla närmare på dom ska du allt se!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang