Angående: BMW träffen för Norrland 2013.

Darkus
13 januari 2013 ·

https://www1.garaget.org/gallery/images/137/136564/136564-60ef124bdadf10760e1637af2fbc712f.jpg

BMW träff vid hotell Höga Kusten Den 29 Juni kl 10.00  cool Träff/Utställning. Grääätis. Alla är välkomna som har en BMW bil eller motorcykel. Ni som inte har en är välkomna å kolla på fina bilar och motorcyklar.

MOTORNORD sponsrar med fina priser till utställningen.

Finns mat på restaurangen för dom som vill äta. Så tar vi en liten karavan in till stan kanske om vädret tillåter.

In och anmäl er på https://www.facebook.com/events/5245346 … 2/?fref=ts

Senast redigerat av Darkus (9 april 2013)

J3n5
13 januari 2013 · 792 Inlägg

Låter superbra. Kommer troligtvis ha köpt en GoPro tills dess så kan passa på att filma då och klippa ihop något gött!

Mazda Miata "Turbo" (1991)
Darkus
13 januari 2013 ·

Hoppas det blir bra med vädret å allt. Ska invistera i en ny videokamera tills dess så ja kan filma lite jag å. 

J3n5 skrev:
Låter superbra. Kommer troligtvis ha köpt en GoPro tills dess så kan passa på att filma då och klippa ihop något gött!

Tomten Tomten
13 januari 2013 · 1 065 Inlägg

Jag kommer med 850n

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Darkus
13 januari 2013 ·

Härligt Tomten. Så ska det låta. smile

Punkstern
14 januari 2013 · 46 Inlägg

Har annonserat i div bmw grupper på ansiktsboken och det är hyfsat bra gensvar faktiskt, tror detta kommer bli en bra träff faktiskt smile

Darkus
14 januari 2013 ·

Har annonserat med det i http://www.bimmerpower.org och autopower åxå. Blir nog många fina bilar.

Skulle försökt att åka upp nån helg jag då till området så jag får vara på plats å titta lite och ordna lite. Helst nån helg det inte vore så förbannade kallt.

Senast redigerat av Darkus (14 januari 2013)

Darkus
15 januari 2013 ·

Klartecken från Kramfors kommun..nu ska det göras riktigt så vi int blir störda av nå jäddra poliser.

Fick även förslag av dom att ha träffen vid Sandslåns Vandrarhem & Camping. Dom hadde stora gräsytor där och dom hadde tydligen haft bilträffar där förut.
Vi få väl se vilken som nappar. Högakusten hotellet eller Sandslåns vandrarhem

Länk till deras sida http://www.sandslan.dinstudio.se/

Senast redigerat av Darkus (15 januari 2013)

Punkstern
15 januari 2013 · 46 Inlägg

Sandslån är ruggigt fint men en bit från stan men ett plus är att flyget är när och jag kan kontakta en som vet när och om det är stängt imorgon så kanske man kan få tillgång till en taxibana och göra en liten konbana som är simpel och lätt och kul att köra smile Sen kan man även från sandslån dra en karavan "broarna runt" smile Sen så kan jag kontakta reklam bladet i k-fors så kanske man kan få en annons så det kan komma folk och titta på fina bilar smile

Darkus
15 januari 2013 ·

Åååå...det vore underbart i så fall.big_smile Vi inväntar svar från båda 2 först få se vilken som nappar.

Punkstern skrev:
Sandslån är ruggigt fint men en bit från stan men ett plus är att flyget är när och jag kan kontakta en som vet när och om det är stängt imorgon så kanske man kan få tillgång till en taxibana och göra en liten konbana som är simpel och lätt och kul att köra smile Sen kan man även från sandslån dra en karavan "broarna runt" smile Sen så kan jag kontakta reklam bladet i k-fors så kanske man kan få en annons så det kan komma folk och titta på fina bilar smile

Darkus
15 januari 2013 ·

Lagt ut en tråd i http://www.oijoij.com åxå. Få se om vi får lite Stance bilar dit åxå.

KRT-BlackPearl
15 januari 2013 · 379 Inlägg

Roligt att det är någon som drar igång något här i näjden kommer och kollar om inget annat kommer i mellan=)

Darkus
16 januari 2013 ·

Glädjande besked har jag fått idag. smile

Vi har fått klartecken från både Högakusten hotellet och Sandlå camping.
Vi var mer än välkomna till båda. Både hadde tydligen haft bilträffar hos sej så dom var vana.
Vicken ska man välja då??

Hotellet har mat å det ligger ju bra till..men inte så mycket plats. Finns plats för 30-50 bilar såg det ut som på asfalts parkering.

Sandslå camping ligger ju fint till men kan ju bli knepigt om för då blir blir det på gräsmatta. Skit fint om det blir fint väder..inte så bra om det blir regn. Men finns plats för mer bilar.
Och dom har tydligen sålt sin restaurang nu så dom vet inte om det finns tillgång till mat då. Men dom hadde en festlokal som dom kan ta dit mat å drick på. MEn då måste dom veta hur många som exakt kommer. Det är ju lite minus. För har man åkt en bit å kommit fram så vill man gärna ha tillgång till riktig mat. Svurit helvete varje gång jag kommit fram till BOS träffarna och då väljer ju alla andra å äta åxå. Så skit lång kö.  Tar vi hotellet så slipper vi det.

Punkstern
16 januari 2013 · 46 Inlägg

Jag ska få besked från högakusten airport på fredag, och dom har inget emot evenemang där iom att dom haft det tidigare men dom trodde det skulle funka. Så vi håller tummarna smile

Darkus
16 januari 2013 ·

Vore ju skit bra i så fall. Tro vi tar möteslats iaff å lite utställning på Höga Kusten hotellet. Vi utgår därifrån. Så få vi se hur det går med flygplatsen. Då får vi tänka på att inge börnisar å sånt på flygrakan. För då blir dom nog inte så glada. För det blir tydligen halt åt dom som fn när det regnar sen i så fall.
Men en kon bana vore ju lite kul för dom som vill. Sen lite karavan åkning i området och se på allt stiligt. Sen middag på hotellet som avslutning...för dom som vill.

Jag har redan bokat rum ja. BLir kvar där hela helgen då jag. Jävla Peace and Love i stan hemma å ja örk int bara med det där kaoset. Bättre å sitta i en bubbel pol vid höga kusten bron å dricka lite gött vin. cool

Senast redigerat av Darkus (16 januari 2013)

Tomten Tomten
18 januari 2013 · 1 065 Inlägg

Hotellet tycker jag skulle bli kanon även fast det är lite mindre plats men det är ju första träffen så man inte slår på för stort.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Darkus
18 januari 2013 ·

Det är inte så stort.
Just därför jag valde det. Å så fick ja skickad en fil från hotellet där dom gjort ett reportage om nån mercedes träff dom haft där. Fick väl plats med 50 bilar ungefär där. Tycker jag låter lagomt som första träff.
Vill se som sagt att det är något intresse först. Och stämmer vädret och vi får trevligt så då tro ja nog det kommer spridas fort till nästa träff att vi har en sjyst träff att åka på.

Synd om vi vart 3 bilar som stog ensam i spöregn på en stor gräsmatta med plats för 500 bilar. Då hadde jag tagit spaden å grävt ner mej direkt.

Får vi mer än 20 bmw bilar och motorcyklar på första träffen så har vi lyckats bättre än Bimmers of Sweden gjorde på deras första träff smile Å se var dom är nu.

Och blir vi fler än 30 så har vi större träff än BMw: officiella klubb i Dalarna har på deras träffar.

Och är vi duktiga på att ta kort och filma så har vi material till att visa för företag så vi kan söka sponsorer. Så vi kan ha lite roliga tävlingar och aktiviteter.

Och PANG..så helt plötsligt är vi största bilträffen i hela Norrland. Folk från hela sverige kommer för att vara med på vår underbara bmw träff smile lol

Senast redigerat av Darkus (18 januari 2013)

senox senox
18 januari 2013 · 333 Inlägg

Låter skoj, ska försöka komma smile

Mazda MX-30 "Elbilen" (2023)
Volkswagen GOLF "GTE" (2016)
Darkus
18 januari 2013 ·

Du är välkommen Senox. Ska försöka få med mej lite bilar från Dalarna åxå.

Darkus
20 januari 2013 ·

Kommer eventuellt några stance bmw bilar från fjollträsk å.

Jag åker upp till hotellet i Mars. Åker å tittar runt lite i området över en helg få se mer vad vi kan hitta på.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang