Blinkers glappar, lyser till höger när bilen kör

Crxkoffe
20 januari 2013 · 847 Inlägg

hej! som rubriken lyder så har jag ett litet problem med min honda crx det är en 89 årsmodell, kolla mina bilder så har jag tagit en bild på hur det ser ut när jag kör, det blinkar inte ute för mötande bilar, men e RIKTIGT STÖRANDE , hur ska jag få bort skiten? tack för svar smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
AskforRobban
20 januari 2013 ·

Syftar du på motorlampan? Lyser den så ska du lyfta på mattan som finns vid passagerarens fötter (fram), där under finner du en lucka 4st muttrar som du tar bort. Under luckan har du data boxen...  Nu till det roliga:

När motorlampan tänds börjar en diod blinka - tex 3 långa blinkningar och 4 korta blir felkod 34.

Återkom när du har tittat på detta! smile

Crxkoffe
21 januari 2013 · 847 Inlägg

Jag menar blinkersen , har ingen lampa som sitter inkopplad till motormampan ,  vet du har många blink det ska komma när det gäller blinkersen då? smile tack på förhand

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
AskforRobban
21 januari 2013 ·

Sorry, såg inte topicen.


Har du kollat om din varningsblinkers funkar?

Funkar vanlig blinkers när du använder den?

Senast redigerat av AskforRobban (21 januari 2013)

Crxkoffe
21 januari 2013 · 847 Inlägg

Oki ja alla blinkers funkar wink

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
AskforRobban
21 januari 2013 ·

Reagerar spaken på om du stöter till den? Verkar den glappa?

Crxkoffe
21 januari 2013 · 847 Inlägg

ja blinkar jag höger så gör den det, vad jag vet hmm

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
AskforRobban
21 januari 2013 ·

Kollat ev jordfel? smile

AskforRobban
21 januari 2013 ·

Ringer dig ikväll dude!

Crxkoffe
24 februari 2013 · 847 Inlägg

Äntligen fixat smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Mack Forum- och sitemoderator
24 februari 2013 · 26 147 Inlägg

Crxkoffe skrev:
Äntligen fixat smile

Vad var felet?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Crxkoffe
24 februari 2013 · 847 Inlägg

Mack skrev:

Crxkoffe skrev:
Äntligen fixat smile

Vad var felet?

Nåt jox med blinkersen och allt ljus i mätarhuset, smällde till den 1gång , de var de de smile men nu när jag blinkar höger så lyser blinklampan bara ibland, får väl drämma te an igen wink

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang