Koppla in drl k-style lights V70-06

liivan
3 april 2013 · 3 Inlägg

Tjenare har köpt ett par drl k-style lights till min V70-06a och det medföljde en box med tre kablar en som ska till jord och en som ska till halvljus och ena ska till p ljuset, som gör att när ja slår på enbart p ljuset så ska drl lightsen tändas automatiskt och sen slockna när ja slår på halvljuset igen. men har letat i mitt kontaktstycke till lyktan och hittar en kabel som har konstant 10v ström tills man slår på halvljuset då får den 12v så förmodar att ena kabeln ska skarvas på den men hittar ingen kontakt som får ström när bara p ljuset är på så vet inte vart ja ska koppla in den sista kabeln, nån som har kopplat in nått sånt nångång som kan hjälpa mig eller vet vilka kablar ja kan skarva in mig på? Men vet inte hur det kommer bli när den har konstant 10v till halvljuset heller. Skulle vara underbart om nån hade en idé eller vet hur ja ska kunna få till det här smile har xenon orginal på bilen om det skulle hjälpa att veta :p

liivan
4 april 2013 · 3 Inlägg

Kopplade in allt idag, det var inte så svårt när man väl tänkte till så nu funkar det wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang