Eftersnack: Gävleträffen 17/8 2013

Fadde_e30
18 augusti 2013 · 462 Inlägg

Ja vad säger man. Blev en riktigt trevlig träff, blev sjukt mycket bilar! Vi hade tänk att fylla upp bara rusta parkeringen
men nu lyckades vi fylla hela jävla skiten, riktigt grymt!

Stort tack till ljudbilarna och alla som hjälpte till under träffen!

Blev en hel del bilder så ska försöka redigera alla och lägga upp under veckan big_smile

Sen angående körningen på kvällen.. vafan publiken.. 12st riktigt vassa bilar...  Ingen fick starta!..

När arrangörerna säger va där klockan 23:40 då åker man inte dit klockan 23:25 då arrangörerna ska förberedda sträckan..
OCH DESSUTOM ÅKER IGENOM STAN I EN KARAVAN!  Nu fick ni med er 3st bilar som inte skulle vara där, och ja, jag tror ni vet vilka bilar jag
pratar om.. Åk å tanka, köp nått att äta gör vafan som helst och se till att vara där 23:40 men åk inte i en karavan dit!
ser ni att flera bilar är på väg dit så vänta ett tag, bättre att ni är sena!

Men aja, gjort är gjort..

Men som sagt, stort tack till alla som kom på träffen, blev en riktigt grym träff! :rita: :turboknuff:


http://forumbilder.se/CF76A/img-0606.JPG
http://forumbilder.se/CF76A/img-0530.JPG

Volvo v70 II "Simply Clean" (2010)
Westergren Large Cap
18 augusti 2013 · 1 816 Inlägg

Va riktigt trevligt på träffen smile

Janneutanb
18 augusti 2013 · 7 267 Inlägg

Träffen var riktigt trevlig! Mycket bilar!
Alldeles för mycket folk för race, så fort arrangörerna ropa ut till alla vart dom skulle så visste jag att det skulle bli kaos så jag åkte inte ens dit.

Necra
18 augusti 2013 · 39 Inlägg

Ja så fort ni sa 20 i så stack 80% ditt, själv drog vårat gäng till max och väntade in rätta tiden och så åkte vi runt på öde vägarna och kom fram till en J*vla massa bilar och poliser.. folk fattar inte att dem förstör allt! hur dum får man vara? blir så less på folk noll intresse lyssnar inte för 5öre..  usch och fy på er alla!

Men träffen! OMG! va förvånad jag blev med så mycket bilar i döda Gävle plötsligt kändes det som 2005-2006 (typ runt dom åren) på ica maxi när man fick leta efter en ruta och stå på träffaran riktigt kul! tänk om de kunde vara så här varje träff så skulle man inte tveka på att åka in!

Från inget till Gävles största bilträff? bra jobbat gubbar! sätt datum så kommer ja garanterat.

Volvo 242 (1980)
rcy
18 augusti 2013 · 1 705 Inlägg

Riktigt trevlig träff, och kul att det kom så mycket folk!

För oss som är ointresserade av ljudbilar är det lite jobbigt att det måste spelas så förbannat högt hela tiden, men det är väl sånt man får leva med antar jag eftersom det dyker upp på varenda träff nuförtiden.
Har ingenting emot ljudbilar och tycker absolut dom ska vara med, men vad är vitsen med att spela så larmen går på bilar 200 meter bort? Och precis hela kvällen dessutom.

Att race sket sig var ingen överraskning. Det går inte att köra med publik i Gävle, det är väl rätt uppenbart vid det här laget. Folk skiter i vad arrangörerna säger, och polisen är där innan första starten har gått. Tråkigt, men så är det.

Audi A6 Allroad "biitörbo fyrrhjula" (2002)
BMW 320i "tysken" (2007)
BMW 325i "isbilen" (1992)
Ulf_W bilder.ulfw.se
18 augusti 2013 · 1 103 Inlägg

Att ens försöka ha race efter en bilträff är dömt att misslyckas, men folk kanske lär sig det nån gång.

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
Lillkanto Inbiten Volvonörd
18 augusti 2013 · 799 Inlägg

GRYM träff! Tack!

Volvo V70N 2,5T projekt>>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290249
www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995
Honda Legend Ka7 "Bossen" (1992)
dyem BMW-Fantast!
19 augusti 2013 · 249 Inlägg

Sjuklig träff! dock synd att racet sket sig, när det skiter sig på detta sett så är det ju 100% publikens fel, svårt att ge fan i att åka dit innan den bestämda tiden?! konstigt att GSR inte vill ha någon publik med med ;]

BlackFlash Vrålplåg
20 augusti 2013 · 45 Inlägg

Träffen var grym och det var sjukt kul med så mycket bilar i Gävle! angående polisen så tror jag det var en civilbil med i tåget redan från början... kolla dock inte regg-numret så kan ha fel smile

Kränghäng i dalsäng!
Volvo 740GL "Farbror Melker" (1992)
David---
21 augusti 2013 · 46 Inlägg

tänka att man missar alla träffar ock sådant   fast jag går in här ock kollar  men ingen som sejer någe helelr så . men men skitsamma  har typ tappat intresse tyvärr pgr har inte dem vännerna som hör av sig

rcy
21 augusti 2013 · 1 705 Inlägg

Leo--- skrev:
tänka att man missar alla träffar ock sådant   fast jag går in här ock kollar  men ingen som sejer någe helelr så . men men skitsamma  har typ tappat intresse tyvärr pgr har inte dem vännerna som hör av sig

Bor du i Gävle-trakten så häng lite på Skogen Racings forum, där diskuteras det mesta som händer kring Gävle och man brukar få veta om träffar och sånt rätt långt i förväg.

Fadde_e30
21 augusti 2013 · 462 Inlägg

Leo--- skrev:
tänka att man missar alla träffar ock sådant   fast jag går in här ock kollar  men ingen som sejer någe helelr så . men men skitsamma  har typ tappat intresse tyvärr pgr har inte dem vännerna som hör av sig

Tråkigt att höra att du inte fick reda på att det skulle vara träff. För oss arrangörer så är de inte så mycket vi kan göra åt det. Vi la ut en tråd på garaget.org, skogenracing.org och facebook. Mycket mer kan vi inte göra.

Men ett tips är som "rcy" sa, gå med i skogenracing.org. Där får du reda på det mesta.

Volvo v70 II "Simply Clean" (2010)
David---
21 augusti 2013 · 46 Inlägg

A ne de e helt ok.  hoppas komma på nästa träff om de blir av smile

OphanWitehall
21 augusti 2013 · 1 335 Inlägg

Ingen som har fler bilder från träffen?

Fadde_e30
21 augusti 2013 · 462 Inlägg

Leo---: Självklart det blir fler Gävleträffar, men datum är inte satt än.

Ophanwitehall: Fler bilder finns, men jag har inte haft tid att lägga upp dom.

Volvo v70 II "Simply Clean" (2010)
David---
22 augusti 2013 · 46 Inlägg

Låter bra de:) betsämnde mig precis att behålla min  Audi:)

kolsvajansson
22 augusti 2013 · 875 Inlägg

Piss att man missade detta! Var ju bara några mil ifrån....hoppas man kan komma om det blir något mer i år

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang