Angående: Bilträff Borlänge 31 Augusti

Darkus
1 september 2013 ·

Tackar Jonas. Vart ganska nöjd själv. Folk skötte sej som jag såg å inge fylla. Var väl några som gnessa runt parkeringen som dom hade väldigt bråttom, för att impa på polarna. Vart nästan överkörd själv en gång.
Det vart ja lite sne över.
Synd med corvetten för den var riktigt fin. Killen å hans son klara sej ganska bra. Några stygn å nått revben tro ja som fick ordnas.

Håller redan på att planerar. Film kommer upp sen. Letar nån bra musik till först. Knepigt för det kan make or brake en film lite tyck ja. 

Orange_Dragon skrev:
Vad hände med corvetten ute på vägen då?
Både brandkår å ambulans var där.
Hoppas alla klarade sig i bilen iaf!

Lite synd på vädret men annars var det bra tyckte jag.
Lycka till med planeringen av nästa träff smile

MVH//Jonas

Djo
1 september 2013 · 10 157 Inlägg

Darkus skrev:
Tackar Jonas. Vart ganska nöjd själv. Folk skötte sej som jag såg å inge fylla. Var väl några som gnessa runt parkeringen som dom hade väldigt bråttom, för att impa på polarna. Vart nästan överkörd själv en gång.
Det vart ja lite sne över.
Synd med corvetten för den var riktigt fin. Killen å hans son klara sej ganska bra. Några stygn å nått revben tro ja som fick ordnas.

Håller redan på att planerar. Film kommer upp sen. Letar nån bra musik till först. Knepigt för det kan make or brake en film lite tyck ja. 

Orange_Dragon skrev:
Vad hände med corvetten ute på vägen då?
Både brandkår å ambulans var där.
Hoppas alla klarade sig i bilen iaf!

Lite synd på vädret men annars var det bra tyckte jag.
Lycka till med planeringen av nästa träff smile

MVH//Jonas

Var det far och son i corvetten tyckte det såg ut som bröder. Synd på bilen men lite av en beräknad risk med när han skulle impa ute på väggen med det blöta vägglaget.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Darkus
1 september 2013 ·

Var nog antisladden som inte funka.  Såg många drog på där över och fick lite problem, Vänta nästan på att nån skulle smälla. Krön, gas och hal asfalt funkar inge bra. Kunna lika väl vara några av dom bilarna som smullit där. Tur man har en långsam bil. Enda impande jag gör är att skrapa underredet lol

Djo skrev:

Darkus skrev:
Tackar Jonas. Vart ganska nöjd själv. Folk skötte sej som jag såg å inge fylla. Var väl några som gnessa runt parkeringen som dom hade väldigt bråttom, för att impa på polarna. Vart nästan överkörd själv en gång.
Det vart ja lite sne över.
Synd med corvetten för den var riktigt fin. Killen å hans son klara sej ganska bra. Några stygn å nått revben tro ja som fick ordnas.

Håller redan på att planerar. Film kommer upp sen. Letar nån bra musik till först. Knepigt för det kan make or brake en film lite tyck ja. 

Orange_Dragon skrev:
Vad hände med corvetten ute på vägen då?
Både brandkår å ambulans var där.
Hoppas alla klarade sig i bilen iaf!

Lite synd på vädret men annars var det bra tyckte jag.
Lycka till med planeringen av nästa träff smile

MVH//Jonas

Var det far och son i corvetten tyckte det såg ut som bröder. Synd på bilen men lite av en beräknad risk med när han skulle impa ute på väggen med det blöta vägglaget.

Djo
1 september 2013 · 10 157 Inlägg

Tror nog den var urkopplad att det skulle hända något väntade jag också på.
Ja jag har ju en riktig räser så nöjer mig att tor varva lite för att impa  jag haha. Hahah ja skrapa underredet är manligt.

Ja gick bra med dom i bilen verkade det som iallafal så huvudsaken det och att det inte kom någon mötande.

Darkus skrev:
Var nog antisladden som inte funka.  Såg många drog på där över och fick lite problem, Vänta nästan på att nån skulle smälla. Krön, gas och hal asfalt funkar inge bra. Kunna lika väl vara några av dom bilarna som smullit där. Tur man har en långsam bil. Enda impande jag gör är att skrapa underredet lol

Djo skrev:

Darkus skrev:
Tackar Jonas. Vart ganska nöjd själv. Folk skötte sej som jag såg å inge fylla. Var väl några som gnessa runt parkeringen som dom hade väldigt bråttom, för att impa på polarna. Vart nästan överkörd själv en gång.
Det vart ja lite sne över.
Synd med corvetten för den var riktigt fin. Killen å hans son klara sej ganska bra. Några stygn å nått revben tro ja som fick ordnas.

Håller redan på att planerar. Film kommer upp sen. Letar nån bra musik till först. Knepigt för det kan make or brake en film lite tyck ja. 

Var det far och son i corvetten tyckte det såg ut som bröder. Synd på bilen men lite av en beräknad risk med när han skulle impa ute på väggen med det blöta vägglaget.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Fryxell
3 september 2013 · 189 Inlägg

hur gick det med filmen? smile

///M
Ejan
3 september 2013 · 648 Inlägg

Var nog snarare så att föraren av corvetten var ovan att köra stark bakhjulsdriven bil, det syntes

jäkla tråkigt på en fin bil och trevlig person

Darkus
4 september 2013 ·

http://www.youtube.com/watch?v=mF_r6BVdbBY   Hann inte med att filma din e30 sad Den skulla jag gärna vilja haft med men när jag började gå runt så hade du redan åkt.

goga_fett skrev:
hur gick det med filmen? smile

Charlotte_
4 september 2013 · 3 Inlägg

Trevligt att min pärla blev med på ett hörn, de gillas! big_smile

Volvo 740 GL "Pinklady" (1988)
Volvo S70 GLT "Hjärtat" (1997)
Sierra94 Industri mekaniker / elektriker
5 september 2013 · 82 Inlägg

Bra filmat! Kommer gärna nästa gång smile

I like ´em low...
Mazda B-1800 "m-TDI" (1979)
GMC Sierra "Black Orange" (1994)
Darkus
5 september 2013 ·

Blev int riktigt som jag tänkt mej. En del stiliga bilar pep ju iväg innan jag satte igång och filma. Sen hadd ja tänkt invänta solnedgången och få några snygga scener men det blev ju kolsvart direkt. Hadd ju varit stiligare om sola lyst och sen solnedgång på det. Då hadd jag blivit nöjd. 

Sierra94 skrev:
Bra filmat! Kommer gärna nästa gång smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang