855 reflektorer i v70n?

Clinger
22 oktober 2013 · 17 Inlägg

Hej!

Fick en 2a på matta reflektorer i min v70n -98. Var på skroten och kom över ett par fräsha reflektorer från en 855. Någon som vet ifall de passar? Bor på annan ort än var jag har volvon och måste ha ett par som passar till helgen för ombes.

Mycket tacksam för svar!
Mvh

Brådhis * Voff voff *
22 oktober 2013 · 10 279 Inlägg

Clinger skrev:
Hej!

Fick en 2a på matta reflektorer i min v70n -98. Var på skroten och kom över ett par fräsha reflektorer från en 855. Någon som vet ifall de passar? Bor på annan ort än var jag har volvon och måste ha ett par som passar till helgen för ombes.

Mycket tacksam för svar!
Mvh

V70N kom 2000 så det är sannolikt en V70 du har. Hursom så passar dock tyvärr inte 850:ins reflektorer i varken V70 eller V70N.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Clinger
22 oktober 2013 · 17 Inlägg

Brådhis skrev:

Clinger skrev:
Hej!

Fick en 2a på matta reflektorer i min v70n -98. Var på skroten och kom över ett par fräsha reflektorer från en 855. Någon som vet ifall de passar? Bor på annan ort än var jag har volvon och måste ha ett par som passar till helgen för ombes.

Mycket tacksam för svar!
Mvh

V70N kom 2000 så det är sannolikt en V70 du har. Hursom så passar dock tyvärr inte 850:ins reflektorer i varken V70 eller V70N.

//Brådhis

Stort(!) tack för dina 2 svar! Då hinner jag köpa lampor från blocket!

mvh

Brådhis * Voff voff *
22 oktober 2013 · 10 279 Inlägg

Clinger skrev:

Brådhis skrev:

Clinger skrev:
Hej!

Fick en 2a på matta reflektorer i min v70n -98. Var på skroten och kom över ett par fräsha reflektorer från en 855. Någon som vet ifall de passar? Bor på annan ort än var jag har volvon och måste ha ett par som passar till helgen för ombes.

Mycket tacksam för svar!
Mvh

V70N kom 2000 så det är sannolikt en V70 du har. Hursom så passar dock tyvärr inte 850:ins reflektorer i varken V70 eller V70N.

//Brådhis

Stort(!) tack för dina 2 svar! Då hinner jag köpa lampor från blocket!

mvh

Inga problem! smile Lycka till!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang