Tjuvkoppla ABS

Mack Forum- och sitemoderator
13 december 2013 · 26 136 Inlägg

Slash skrev:

Mack skrev:

Haglund_90 skrev:
ja du mack bäst du passar dig så du inte blir medbrottsling då. ingen tvingar någon att svara men jag ber bara snällt om hjälp och blir glad för allt jag får

Det är såklart inget illa menat.
Men vill man ha oseriösa svar som dessutom är olagliga så tycker jag man kan söka sig till andra forum, såsom satsy eller vad dom nu heter.

Varför reagerar du inte så här när folk frågar om hur de kan trimma sina bilar eller till och med vill falskregga sina bilar? ännu mer olagligt än att skippa ABS-bromsar ju.

Vem säger att jag inte gör det?
Dock finns det ju gränser för allt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
mb_pucken
13 december 2013 · 5 087 Inlägg

Har man inte råd eller lust att laga en bil ordentligt så ska man inte ha bil alls. Går väl an att tjuva absen så länge du äger bilen men tvivlar på att du talar om det för nästa ägare och de är lite taskigt tycker jag. Har du ens kollat felkoder? Vad för bil gäller det?

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
Haglund_90
14 december 2013 · 192 Inlägg

Det är en rover 620 som behöver Felkodsläsaren testbook. denna finns inte att få tag på i sverige.
Och så klart att man berättar bristerna på bilen som man säljer lika mycket som man vill veta allt när man köper en.
Jag har aldrig haft bil med abs förut och det har alltid gått bra då iaf smile
jaja jag har fått den hjälp som jag behöver så nu lämnar jag den här tråden.

BMW 525i "e34 touring" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang