INFÖR: Douchebag Rally - 14 augusti - DATUM + NY TRAILER!

_terror_
10 augusti 2010 · 122 Inlägg

fripppe skrev:
Anmäld, såg dessutom att man var uppskriven på sidan.
Taggad till 1000 big_smile Systemkameran åker med, hoppas bara på att polaren kan hantera den...

Vinne- är väl inget fel på uppdragen? jag gillar att någon tar initiativet och vill genomföra denna typen utav evenemang, sen så finns det jue 26 uppdrag till.
Som jag förstår så är det tot 90min där man har tid att genomföra uppdrag, 90min/51 uppdrag = under 2min per uppdrag, omöjligt att hinna alla wink

De här är ingen tävling. Folk tror att Douchebag handlar om själva uppdragen, men de gör det inte. Tanken med Douchebag Rally var egentligen så att man bara skulle åka tillsammans mälaren runt, precis som i Gumball 3000. Jag tog med uppdragen för att locka mer folk. Men de verkar som om alla tar de här med uppdragen på för stort allvar.

Så alltså:
Tanken är att vi ska åka "tillsammans" från station till station. När vi väl stannar får man ju dra iväg på egen hand inom staden för att göra sina uppdrag. Tanken är ju också att vi ska synas som en stor grupp när vi åker runt. Det är ju ingen idé med det hela om alla åker på egen hand, för då tappar rallyt sin mening.

Om det är någon slags orgenteringstävling du vill delta i så har du kommit fel. Detta handlar endast om att åka tillsammans i stor grupp från stad till stad. Väl i städerna stannar vi 30min för att äta, tanka och göra uppdrag. Uppdragen är ej obligatoriska, utan utförs av dem som vill.

Jag kommer göra små ändringar i uppdragen så de ska passa både pöjkar och flickor. Jag kommer EJ lägga till, ändra eller ta bort några andra uppdrag.


Jag vet inte om jag kommer ha uppdrag till nästa gång. Utan då blir de nog mer en större karavan som kommer gå från stad till stad, ungefär exakt som Gumball 3000.

Om douchebag rally blir uppskattat och flera kommer vilja delta igen, kommer jag skaffa dekaler till nästa gång.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
10 augusti 2010 · 122 Inlägg

Söker btw fortfarande ett ställe att stanna på i Enköping. Om ingen kommer med förslag så tar jag bara något random.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Defeatist
12 augusti 2010 · 103 Inlägg

vilken tid är det som gäller?

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
_terror_
12 augusti 2010 · 122 Inlägg

Defeatist skrev:
vilken tid är det som gäller?

återkommer med tid imorgon. men räkna med samling i södertälje mellan 12 och 15 på dagen.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
12 augusti 2010 · 122 Inlägg

Jag fick min "Douchebag Rally"-dekal idag smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Troetter
12 augusti 2010 · 18 Inlägg

Gällande parkering i Enköping så vore den igenslagna Statoil-macken mitt i stan en idé? Det ligger på vänster sida vid den första rondellen som du kommer till på Dr Westerlundsgatan (förutsatt att ni kommer från v-åshållet).

Alternativt Bussterminalen på torggatan om ni vill ännu mer centralt, goda parkeringsmöjligheter, dock ett varningens finger för stadens volvo 740-fantaster.

Defeatist
13 augusti 2010 · 103 Inlägg

Ok då vet jag smile

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
_terror_
13 augusti 2010 · 122 Inlägg

Troetter skrev:
Gällande parkering i Enköping så vore den igenslagna Statoil-macken mitt i stan en idé? Det ligger på vänster sida vid den första rondellen som du kommer till på Dr Westerlundsgatan (förutsatt att ni kommer från v-åshållet).

Alternativt Bussterminalen på torggatan om ni vill ännu mer centralt, goda parkeringsmöjligheter, dock ett varningens finger för stadens volvo 740-fantaster.

Perfekt! Busstorget it is then!!


Btw! Nufinns tid och samlingsplats på hemsidan!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
14 augusti 2010 · 122 Inlägg

Nu Finns Hela Uppdragslistan Och Alla Vägbeskrivningar På Hemsidan! Kolla Under "downloads"! Syns I Södertälje Klockan 14:00!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
MeepMeep Finraggare
14 augusti 2010 · 2 381 Inlägg

Me so sorry att jag inte kunde. Blev rejälknas i fredags och måste reda ut lite saker först...

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Rock-Star
14 augusti 2010 · 2 982 Inlägg

när ni e klara med eventet så får ni gärna rulla bort till akalla burger king. där kommer vi att ha en liten miniträff. ju fler som kommer, deesto större blir det. IMPULSGREJ. smile
från 2030 lär vi vara där smile

Senast redigerat av Rock-Star (14 augusti 2010)

MeepMeep Finraggare
14 augusti 2010 · 2 381 Inlägg

Vilken  bk?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
PBergendahl
23 februari 2014 · 223 Inlägg

Blir D ngt i år?

Keep calm and wrap your car!
kolla in mitt projekt helfoliering av twingo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=280351/
Peugeot 107 "skalbaggen" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang