Hjälp ang Getlow.se

b-fuel
16 april 2014 · 246 Inlägg

Hej!
är det någon här på forat som vet om getlow.se har kursat?
beställde coils och vinyl därifrån i höstas och för ca 3 veckor sedan står det på min order att dom har skickat den.
mailade tidigare i veckan till dom men har inte fått något svar.
iofs har jag inte betalat något än.
men man blir lite putt när man inte får några varor eller svar får dom och det kan väl inte ta 3 veckor att skicka ett paket inom svergies gränser?

Tack på förhand

Senast redigerat av b-fuel (17 april 2014)

b-fuel
19 april 2014 · 246 Inlägg

ingen?

Mack Forum- och sitemoderator
19 april 2014 · 26 136 Inlägg

Det är i alla fall fortfarande aktivt som företag. (sedan 2012)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
DRagnarsson
29 april 2014 · 62 Inlägg

b-fuel skrev:
Hej!
är det någon här på forat som vet om getlow.se har kursat?
beställde coils och vinyl därifrån i höstas och för ca 3 veckor sedan står det på min order att dom har skickat den.
mailade tidigare i veckan till dom men har inte fått något svar.
iofs har jag inte betalat något än.
men man blir lite putt när man inte får några varor eller svar får dom och det kan väl inte ta 3 veckor att skicka ett paket inom svergies gränser?

Tack på förhand

Bolaget är fortfarande aktivt, måste ha blivit något fel med din beställning. Bättre om du tar det direkt med oss istället för att skriva ut sådant i forum?

Mvh Daniel Getlow.se

k-len Egenföretagare
29 april 2014 · 223 Inlägg

helt opartisk i frågan...

håller med om att man i första hand ska kontakta företaget i fråga innan man "hänger ut" någon.

MEN, han skriver ju att han mailat utan svar...

TomBjorklund VAGIS Car Club
29 april 2014 · 1 093 Inlägg

k-len skrev:
helt opartisk i frågan...

håller med om att man i första hand ska kontakta företaget i fråga innan man "hänger ut" någon.

MEN, han skriver ju att han mailat utan svar...

håller också med, maila OCH ringa brukar vara ett bra alternativ.
Själv jobbat i butik och vet att blir man avbruten 10 gånger när man ska svara på ett mail så finns risken att det dyker ned i högen med annat.

Blir så fel när det är så lätt att råka hänga ut företag så lätt på nätet utan att det egentligen ska behövas, ett rykte och förtroende grusas lätt så.

Hoppas det rer sig smile

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Audi A3 Sportback 3,2L VR6 Q "DTM Facelift" (2006)
b-fuel
1 maj 2014 · 246 Inlägg

har nu fått svar från getlow och dom erkänner att det har blivit lite galet med min order men jag skulle få ett bra pris för att jag har väntat och att det blev lite struligt.

onestyle
11 april 2022 · 1 Inlägg

VARNING VARNING!!! Totalt oseriöst företag. Svarar aldrig på mail, inget telefonnummer att ringa till, jätte lång leveranstid och när man väl får grejerna så är det något plastskit som ej är vad man har beställt. Skickar man tillbaka grejerna så ska man själv stå för en skyhög fraktkostnad och fortfarande inget svar från företaget. Klarna får inte ens kontakt med dem heller för att godkänna retur. Vill varna alla att ALDRIG någonsin beställa en pryl från detta företag!!!

BMW 525i "bluemaniac" (2001)
Svenska_bil
12 april 2022 · 218 Inlägg

Dom skriver ju på hemsidan att dom inte har någon telefonsupport så det kan du inte vara grinig över.

Är väl bara att börja ringa till styrelsen:
https://www.hitta.se/företagsinfor … 5568968795

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang