BMW 523i e39 Projekt

tapper90
15 augusti 2012 · 45 Inlägg

Low skrev:

tapper90 skrev:

Fel avdelning? smile

japp, upptäckte det ganska snart men vet inte hur man ändrar så det blev så smile

Nån forum mod kan nog ordna det smile

kan dom nog men är väl inte så pass fel ändå. det är ju även i rätt katigori på sätt och vis, utseende och styling

Kolla gärna in mitt projekt på min BMW 523i!!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=238047
BMW 523i (1999)
Low
15 augusti 2012 · 3 296 Inlägg

tapper90 skrev:

Low skrev:

tapper90 skrev:

japp, upptäckte det ganska snart men vet inte hur man ändrar så det blev så smile

Nån forum mod kan nog ordna det smile

kan dom nog men är väl inte så pass fel ändå. det är ju även i rätt katigori på sätt och vis, utseende och styling

Njaaa, Tycker det tillhör projekt avdelningen " BMW 523i e39 "Projekt" big_smile men du verkar ha haft denna tråd här länge, konstigt nog.

tapper90
15 augusti 2012 · 45 Inlägg

Low skrev:

tapper90 skrev:

Low skrev:

Nån forum mod kan nog ordna det smile

kan dom nog men är väl inte så pass fel ändå. det är ju även i rätt katigori på sätt och vis, utseende och styling

Njaaa, Tycker det tillhör projekt avdelningen " BMW 523i e39 "Projekt" big_smile men du verkar ha haft denna tråd här länge, konstigt nog.

ja den har vart med ett tag och vad jag vet så kan inte jag byta till projekt själv och då hade ja varit tvungen att avsluta denna tråd och skapat en ny vilket jag kände var omständigt. så på grund av detta så har jag inte gjort nåt åt saken smile

Kolla gärna in mitt projekt på min BMW 523i!!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=238047
BMW 523i (1999)
tapper90
16 april 2014 · 45 Inlägg

jätte länge sen ja skrev en update här. det beror lite på att inte så jätte mycket har hänt på bilen sen sist. har haft lite problem med bilen så mycket tid och pengar har gått till det.

är det någon som vet var man kan få tag i nya angel eyes(bara ringarna) till bmw e39. strålkastarna är av märket Depo och depos ringar är lite mindre än original. jag kan inte hitta någon som säljer till just depos strålkastare.

nåt annat som är nytt är att jag råkade springa på en bmw e30 cab 320 för 24000 big_smile lite grejer att fixa på den men den kommer bli grym!

Kolla gärna in mitt projekt på min BMW 523i!!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=238047
BMW 523i (1999)
elviish
16 april 2014 · 3 Inlägg

Tjena!

har en bmw 530 Xd e60 2008

Vill sänka den, har letat som en dåre ute på nätet efter sänkingssatser, dock finner jag endast en sats som innehåller 35/35... Kommer man se att bilen blir sänkt? har även hört att de kommer se konstigt ut om man sänker samma runt om.? har sen tidigare inte haft en sänkt bil,så tacksam för något svar. hade vart fett schyst!! //Elvis

Low
17 april 2014 · 3 296 Inlägg

elviish skrev:
Tjena!

har en bmw 530 Xd e60 2008

Vill sänka den, har letat som en dåre ute på nätet efter sänkingssatser, dock finner jag endast en sats som innehåller 35/35... Kommer man se att bilen blir sänkt? har även hört att de kommer se konstigt ut om man sänker samma runt om.? har sen tidigare inte haft en sänkt bil,så tacksam för något svar. hade vart fett schyst!! //Elvis

vill du sänka bilen, köp coilovers, lite dyrare men SÅ VÄRT pengarna.

elviish
17 april 2014 · 3 Inlägg

Tja, tack!

Finns tyvärr inte coilisar till Xdriven hmm

... letat typ överallt, tips på leverantörer?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang