Bimmers of Sweden på Mantorp park karavan 24/5

olivernilsson Den med lägst bil vinner
2 februari 2014 · 617 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/83/82914/82914-e6acacceb673624fefb528eebfaa6226.jpg}

Den 24/5 är det dags att bege sig mot Mantorp Park!

För de som känner för att delta i en Karavan ifrån Örebro så är ju detta ett ypperligt tillfälle att köra på tycker jag!

Träffen startar ju 08:00 och denna karavan är för de som vill vara i god tid! Siktar på att vara framme vid Mantorp Park mellan 07:30 och 08:00, Restiden är ca 2timmar samt några stopp på vägen! så jag räknar med ca 2,30min i restid!

Då jag gör det här själv så uppskattas all hjälp jag kan få!

Startpunkt från Örebro, Ica Maxi eurostop,

Starttid 06:45,
Körtid: ca07:00 tidigt? Ja men då kan vi förhoppningsvis få
Bra platser wink

Vi kör från Örebro/eurostop så tar vi och åker mot Marieberg sen mot Statoil brändåsen, tänkte en snabb paus där, sen vidare mot Askersund och där någonstans kan vi stanna till en gång till. Sen så åker vi vidare mot Motala för en piss paus och bensträckare, sen så åker vi vidare mot Mantorp park! För en riktigt trevlig dag.

Möter du upp på vägen så stå redo och fyll in i ledet.

Jag ser gärna att någon annan är ledarbil. Kom med förslag

Lite regler
Inge buskörande i ledet
Håll hastigheten å kör inte om i ledet
Kasta inte ut skräp ur bilarna
Blir bäst för alla om vi håller de så

KOM I TID OM NI VILL ÅKA MED!!!

Om ni har frågor eller vill hjälpa till med detta så får ni gärna skriva här eller i PM!


Kommentera gärna med ditt namn och Bmw modell så fyller vi på listan

#1 Oliver Nilsson 525 E39

Senast redigerat av olivernilsson (26 mars 2014)

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
kfredriksson
2 februari 2014 · 1 Inlägg

#1 Oliver Nilsson 525 E39
#2 Kevin Fredriksson 323 e46

DJLeo
3 februari 2014 · 126 Inlägg

Ska vi försöka slå ihop Skövde karavanen och eran karavan ifrån Askersund? Ni har ju valt att vara framme ungefär samma tid som oss så då borde vi kunna mötas upp iaf! Karavanledaren kan antingen pma mig eller skriva i tråden för Skövde!

Audi - The 4 rings of power!
Swompis
3 februari 2014 · 13 Inlägg

Vilken tid i Motala och vart hade du tänkt dig att samlas i motala?smile

Är från motala så tänkte hoppa på där, finns ica maxi i motala stor parkering där är det bästa utrymmet. smile

Mvh Robin

BMW 320i "R.I.P" (1997)
ttobiis
3 februari 2014 · 6 Inlägg

Tobias Holmberg 335d e91

olivernilsson Den med lägst bil vinner
3 februari 2014 · 617 Inlägg

Swompis skrev:
Vilken tid i Motala och vart hade du tänkt dig att samlas i motala?smile

Är från motala så tänkte hoppa på där, finns ica maxi i motala stor parkering där är det bästa utrymmet. smile

Mvh Robin

Vet inte riktigt vilken tid vi är i Motala än, men är det många som ska åka därifrån? Annars kan du ju stå efter vägen och haka på när vi åker förbi. Man kan ju hålla kontakten via sms eller telefon smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
Swompis
3 februari 2014 · 13 Inlägg

Tror vi blir 10 men ska ragga fler. smile

precis bästa är ju att ta via sms eller telefon så man har kontakten med tider osv:)

Mvh Robin:)

BMW 320i "R.I.P" (1997)
olivernilsson Den med lägst bil vinner
4 februari 2014 · 617 Inlägg

blir ju underbart! smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
adrianq
4 februari 2014 · 5 Inlägg

Adrian Falk 330i E90

olivernilsson Den med lägst bil vinner
26 mars 2014 · 617 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3985191 Jag kommer ansluta med den Karavanen, dom tror sig vara i Örebro 07:00 så vad säger ni andra? haka på i den? och göra en stor karavan?

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
DJLeo
26 mars 2014 · 126 Inlägg

Vi åker ju från Skövde, vet inte hur många men några stycken iaf, Vi kommer åka över Askersund och Motala, så vore ju grymt om vi kunde sluta upp i Motala allihop! Ni som kommer uppifrån kommer ju kanske köra den vägen?Antingen så skriver vi PM eller telekontakt längre fram! Vet inte riktigt vilken tid vi kommer att komma till Motala ännu men det är ju en liten stund kvar iaf! Hoppas det funkar för alla! Än så länge är vi 5-6 stycken! smile

olivernilsson skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3985191#p3985191 Jag kommer ansluta med den Karavanen, dom tror sig vara i Örebro 07:00 så vad säger ni andra? haka på i den? och göra en stor karavan?

Audi - The 4 rings of power!
DJLeo
26 mars 2014 · 126 Inlägg

Swompis skrev:
Vilken tid i Motala och vart hade du tänkt dig att samlas i motala?smile

Är från motala så tänkte hoppa på där, finns ica maxi i motala stor parkering där är det bästa utrymmet. smile

Mvh Robin

Detta låter ju väldigt bra! Sorry för sent svar! Men vi ska försöka vara i Motala för uppslutning givetvis! Goaste hade ju vart om vi kör en 5 min bensträckare där eller bara ett riktigt snabbt stopp! (ifall nån av oss är lite sen så kan vi ju se till att höras om detta så den andra karavanen kan vänta in lite grann!) Vi hoppas på att möta upp lite folk i Askersund också! smile

Audi - The 4 rings of power!
olivernilsson Den med lägst bil vinner
27 mars 2014 · 617 Inlägg

Vi kan höras lite längre fram smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
Jesper328
6 april 2014 · 2 365 Inlägg

Jag och en polare hakar nog på med min bil. smile

Up the RA
tomas_r
17 maj 2014 · 36 Inlägg

björn Davidsson e46cab
tomas karlsson e39
kommer åka med i från askersund.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang